پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
ائتلاف اصولگرایان با صدور بیانیه‌ای، ضمن تشکر از حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات ۷ اسفند، تاکید کرد: همۀ مجلس دهم، مجلسی مؤمن و کارآمد در خدمت مردم و کشور خواهد بود.
شعار سال: ائتلاف اصولگرایان در پیحضور پر شور مردم آگاه و همیشه در صحنه انتخابات دهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی و پنجمین دورۀ مجلس خبرگان با صدور بیانیه ای از عموم ملت و دست‌اندرکاران اجرائی و نظارتی سپاسگزاری کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«ملت ارجمند ایران»

انتخابات دهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی و پنجمین دورۀ مجلس خبرگان با عنایت الهی و حضور پر شور شما مردم آگاه و همیشه در صحنه با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد و جلوۀ زیبای دیگری از مردم‌سالاری دینی را در برابر چشم جهان اسلام و مردم جهان به نمایش گذاشت. شرکت بالای مردم و رقابت گسترده و نظم و آرامش حاکم بر فضای انتخابات را بی‌گمان باید دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ملی ایران اسلامی دانست. حضور ملت در پای صندوق‌های رأی که لبیک به دعوت مقام معظم رهبری بود، نشان داد که ملت ایران قدرشناس نعمت استقلال و آزادی است و به نظام جمهوری اسلامی اعتماد دارد.

ائتلاف اصولگرایان وظیفۀ خود می‌داند از عموم ملت بزرگوار، به ویژه همۀ آنان که در مراحل مختلف انتخابات با این ائتلاف همکاری داشته‌اند و نیز از همۀ مسئولان و دست‌اندرکاران اجرائی و نظارتی که انتخابات را برگزار کرده‌اند، سپاسگزاری کند. اطمینان دارد که همۀ مجلس دهم، مجلسی مؤمن و کارآمد در خدمت مردم و کشور خواهد بود

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1394، کد مطلب: 3567261، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
0
ان شاالله که همین طور باشد. اما آماری که در آن اقدام به تغییر موضع مستقل ها به اصولگرایان شده است چه می شود؟
علی
Netherlands
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
0
آقا چرا شایعه درست می کنی چه تغییر موضعی ؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین