پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۵۷۷
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در شهرستان گچساران آغاز به کار کرد.

شعار سال: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با حضور ۱۰ هزار دانش آموز در سه مقطع تحصیلی در دوگنبدان آغاز به کار کرد.
پور الحسینی افزود: در این جشنواره هر روز قبل از ظهر برای دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی در سه سانس و برای خانواده‌ها در یک سانس در سالن‌های آزادی و مهرگان شرکت بهره برداری نفت وگاز فیلم پخش خواهد شد.
وی بیان کرد: این جشنواره با هدف بهره گیری دانش آموزان از هنر هفتم (سینما) و با توجه بهاثرگذاری و پایداری زیاد ابزار چند رسانه‌ای در امر آموزش برگزار شده است.
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان هم گفت: جشنواره فیلم رشد هر ساله در سراسر کشور برگزار می‌شود و امسال چهل وهفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد همزمان با سراسر کشور در همه شهرستان‌های استان آغاز به کار کرده است.
یاری اضافه کرد: حدود ۷۸ درصد یادگیری دانش آموزان از طریق حس بینایی است و برگزاری این جشنواره با پخش فیلم باعث می‌شود که یادگیری دانش آموزان از طریق بینایی و شنوایی افزایش پیدا کند.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بینچه، تاریخ 20 اسفند 96، کد مطلب: 2062332: www.benicheh.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین