پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۱۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت از تخصیص اعتبارات قابل توجه به این سازمان به منظور پرداخت مطالبات ارائه دهندگان خدمات سلامت طی امروز و فردا خبر داد.
شعارسال: طاهر موهبتی با بیان اینکه موضوع بدهی‌ها همواره از چالش‌های سازمان بیمه سلامت ایران به ارائه دهندگان خدمت بوده است؛ افزود: در طول ۶ ماه اخیر شاهد اتفاقات خوبی در این بخش بوده ایم به طوری که تا کنون حدود ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت صورت گرفته است که در ۶ ماه اول سال آینده هم میزان مطالبات به ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به جدی بودن مشکلات پایان سال ارائه دهندگان خدمات در پرداخت‌های خود گفت: با پیگیری‌های ویژه دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، اعتبارات قابل توجهی به سازمان بیمه سلامت ایران در نظر گرفته شده است که ظرف امروز و فردا به حساب سازمان واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از تخصیص اعتبار، مطالبات داروخانه‌های خصوصی پرداخت خواهد شد، افزود: همچنین حدود ۴ ماه از مطالبات بخش خصوصی، پارکلینیک، آزمایشگاه، تصویربرداری و سرپایی نیز پرداخت خواهد شد؛ در این شرایط، پرداخت به این گروه از ارائه دهندگان خدمت به مرداد ماه ۹۶ خواهد رسید.

موهبتی گفت: این مسئله اتفاق خوب و مبارکی است و این امیدواری را به وجود می‌آورد که در سال آینده بتوانیم عملکردی بهتر داشته و این رویه مطلوب را تداوم بخشیم.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت با تأکید بر اینکه با احتساب مدت زمان دو سه ماهه‌ای که برای بررسی اسناد وجود دارد، بدهی این سازمان به داروخانه‌ها به یک ماه و نیم رسیده است، افزود: با پرداخت‌های صورت گرفته طی چند روز آینده، بخش‌های سرپایی و پارکلینیک نیز با احتساب زمان بررسی اسناد، حدود ۴ ماه و نیم از سازمان بیمه سلامت ایران مطالبه خواهند داشت.

وی گفت: امیدوارم با جدیتی که در دستور کار قرار داده ایم و تحقق ۴ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان از طریق اسناد خزانه، در سال آینده بخش قابل توجهی از بدهی‌های سازمان پرداخت شود.

وی تأکید کرد: پرداخت‌های صورت گرفته به ارائه دهندگان خدمت در مراکز درمانی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی کمک خواهد کرد تا کیفیت خدمات را بیش از گذشته ارتقا دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1396 ، کدخبر: 2075412 ، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
0
0
این وزیر بهداشت انقدررر عالی عمل میکنه در روایطی که باعث میشه بودجه های کلان بیاد در زیر مجموعه های سازمانی خودش که باعث میشه وزارت بهداشت در رسیدگی به کارکنان خودش یکی از بهترین ها باشه
ا.ف75
ناشناس
United States
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
کاش که باقی وزرای کشور هم مثل اقای هاشمی بودن و به فکر مردم و وزارت خونه خودشون میبودن نه به فکر پر کردن جیب و وزارتخانه ای پر از ایراد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین