پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۱۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
با اتمام شمارش آراء انتخابات روسیه، ولادیمیر پوتین با کسب بیش از ۷۵ درصد آراء برای چهارمین بار به عنوان رئیس‌جمهور پهناورترین کشور جهان شناخته شد.

شعار سال: نظرسنجی‌های داخل شعب اخذ رأی نشان می‌دهد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور فعلی و نامزد هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با کسب بیش از ۷۶ درصد آراء برای یک دوره شش ساله دیگر به عنوان رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه انتخاب شده است.

شمارش بیش از ۹۷ درصد آرای ریخته شده به صندوق ها نیز حاکی از پیشتازی پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه است.

طبق جدیدترین نتایج، وی بیش از۷۶ درصد آرای انتخابات ریاست جمهوری روسیه را به خود اختصاص داده است. این در حالیست که آراء نزدیکترین رقیب او به۱۲ درصد هم نمی‌رسد. بیشتر رقبای انتخاباتی او نیز حدود یک درصد مجموع آرا را به دست آورده‌اند.

این چهارمین باری است که پوتین به عنوان رئیس‌جمهور پهناورترین کشور جهان انتخاب می‌شود.

پوتین در انتخابات ریاست جمهوری امسال با هفت نامزد به رقابت پرداخت اما همانگونه که از قبل پیش‌بینی می‌شد به راحتی و با اختلاف زیاد، پیروز این انتخابات شد.

پوتین پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات، با حضور در جمع هوادارانش در میدان سرخ مسکو رسماً اعلام پیروزی کرد و از اعتماد دوباره مردم روسیه به خود در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

پوتین طبق قانون در سال ۲۰۲۴ دیگر نمی‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری روسیه نامزد شود؛ مگر آنکه محدودیت دو دوره‌ای ریاست جمهوری از قانون اساسی این کشور حذف شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی تیتر1، تاریخ 28 اسفند 96، کد مطلب: 132431: www.titre1.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
این نشان از اوج محبوبیت پوتین در میان مردم روسیه دارد ، پوتین برنامه دارد تا سیاست های ابرقدرت گرایانه شوروی سابق را دوباره اجرا کند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
این طور که معلومه با اوج محبوبیت پوتین در روسیه ایشان حالاجالا ها در پست ریاست جمهوری روسیه خواهد ماند ؛ البته ایشان کاری های بسیاری را برای بازگشت روسیه به دوران اوج خود انجام داده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین