پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۱۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه موضوع نشست غیرعلنی مجلس فیلترینگ تلگرام نبود، گفت: در این نشست گزارشی از میزان تأثیرگذاری پدیده فضای مجازی بر بخش‌های مختلف زندگی ارائه شد.

شعار سال: مسعود پزشکیان با اشاره به نشست غیر علنی امروز(27 اسفندماه 96) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع نشست غیرعلنی امروز فیلترینگ تلگرام نبود، عنوان کرد: موضوعی که در نشست غیرعلنی مجلس با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی مطرح شد گزارشی از گسترش IT و تأثیر بالای آن بر زندگی انسا‌ن‌ها بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر مواجهه هوشیارانه با چنین پدیده‌‌ فضای مجازی، افزود: قطعا فیلتر تلگرام و محدود کردن فضا مشکلی را حل نخواهد کرد و در نشست امروز غیرعلنی امروز نیز واقعیت‌های فضای مجازی و نفوذ و تأثیر این پدیده در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید در عین قبول کردن واقعیات روز دنیا، فضا را با فرهنگ‌سازی و محتواسازی طوری مهیا کنیم که از صدمات احتمالی جلوگیری شود؛ بنابراین نه تنها در این زمینه نباید درها را بست و منفعلانه عمل نکرد بلکه باید آگاهانه رفتار کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ 27 اسفند 96، کد مطلب: 375889: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
با سیاست های سانسور نمیشود مردم را کنترل کرد ، عصر عصر ارتباطات است و دیگر نمیشود میان مردم دیوار کشید
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
فیلترینگ راه خوبی برای کنترل مردم نیست ؛ دیگر در دنیای امروز راهی برای جلوگیری از گردش آزاد اطلاعات میان مردم وجود نخواهد داشت
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین