پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
استاد شهرام ناظری با بیان اینکه هیچگاه چهره سیاسی نبوده‌ام، گفت: همیشه یک چهره فرهنگی بوده ام و با راه اندازی مرکز فرهنگی می خواهم دو پله سطح فرهنگ را بالا ببریم.

شعار سال: استاد شهرام ناظری، چهره کرمانشاهی نام آشنای موسیقی ایران به منظور ایجاد یک مرکز فرهنگی در کرمانشاه امروز چهارشنبه با هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

وی در این ملاقات گفت: برای معرفی فرهنگ و هنر سرزمین متمدن کرمانشاه، آماده ی همکاری و کار مشترک با مسئولان استان هستم.

استاد ناظری با بیان اینکه در ۴۰ سال فعالیت فرهنگی هیچگونه مسئولیت اداری نداشته ام، تاکید کرد: هرکاری از دستم برآمده است برای بخش اصیل فرهنگی این مرز و بوم انجام داده ام.

این چهره نام آشنای موسیقی کشور با تاکید بر اینکه، هیچگاه یک چهره سیاسی نبوده و نیستم، گفت: اگر مردم به من لطف دارند بخاطر آثار و رفتارم بوده است.

وی تصریح کرد: من همواره یک چهره فرهنگی بوده ام و با راه اندازی مرکز فرهنگی می خواهیم آرامشی به جوانان شهر بدهیم تا بتوانیم دو پله سطح فرهنگ را بالا ببریم.

استاد ناظری تاکید و خاطرنشان کرد: طی نیم قرن، امتحان وفاداری خود را به کرمانشاه پس داده ام و آماده‌همکاری با مسئولان استان کرمانشاه برای تاثیرگذاری در عرصه فرهنگی هستم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 15 فروردین 97، کدمطلب:4262915، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین