پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
شهردار ایلام گفت: با آغاز به‌کار پروژه زیرگذر رسالت ایلام به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

شعارسال: شهردار ایلام گفت: با آغاز به‌کار پروژه زیرگذر رسالت ایلام به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

طالب صادقیان اظهار داشت: امسال را سال تلاش برای تحول در شهر ایلام و بازسازی اعتماد عمومی با فعالیت عمرانی و زیرساخت‌های ایلام آغاز و امیدوارم ایلام را به شهر مدرن مبدل کنیم.

شهردار ایلام گفت: سال 97 شهر ایلام به یک کارگاه عمرانی تبدیل می‌کنیم و پروژه‌های مختلفی در حوزه زیرساخت و زیباسازی به انجام می‌رسانیم.

صادقیان بیان کرد: شهروندان عزیز ایلامی آغاز امسال را با آغاز به‌کار پروژه زیرگذر و روگذر رسالت ایلام آغاز و این اجرا نوید آن دارد که ایلام به یک کارگاه عمومی عمرانی در ساخت‌وساز زیرساخت‌ها باشد.

وی گفت: اقداماتی از قبیل دولت الکترونیک و اقدام به الکترونیک کردن صدور مجوز در ساخت‌وسازها و تغییر کاربری‌ها در شهرداری ایلام به جهت سلامت کار انجام‌ شده است.

شهردار ایلام بیان کرد: تمام طرح‌ها و پروژه‌ها از پشتیبانی کارشناسی دقیق و به جهت برطرف کردن مشکلات شهری انجام می‌شود.

صادقیان ایلام گفت: بدون مطالعه سراغ انجام کاری نمی‌رویم، چون معتقدم اتلاف منابع، نیرو و امکانات خیانت به شهروندان ایلامی است که انتظار دارند شهرشان شایسته شهروندان ایلامی باشد.

وی برنامه‌های خود را در حوزه ترافیک تشریع و بیان کرد: همه اقدامات شهرداری ایلام در جهت راحتی شهروندان ایلامی است.

صادقیان گفت: نکته ضروری آن است که عملی کردن برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اقدام باعث توسعه شهر ایلام در زمینه‌های مختلف مبلمان شهری و خدمات شهری، فضای سبز است که انتظار شهرداری از شهروندان نگهداری مبلمان شهری است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 فروردین 1397، کدخبر: 1700756، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین