پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۶۸۵
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با توجه به اعلام کشور عراق مرز مهران از فردا بسته می‌شود. وی افزود: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا اقداماتی برای جلوگیری از انتقال این ویروس در مرز مهران انجام شده است. مدیرکل گمرک استان ایلام یادآور شد: فعالیت‌های تجاری و مبادلات مرزی در مرز مهران که از سوی کشور عراق متوقف شده بود از یک شنبه هفته گذشته مجدد از سرگرفته شد.

شعار سال: روح الله غلامی مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: بنابر اعلام کشور عراق و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مرز مهران از فردا یکشنبه ۱۸ اسفند ماه بسته می‌شود.

وی افزود: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا اقداماتی برای جلوگیری از انتقال این ویروس در مرز مهران انجام شده است.

مدیرکل گمرک استان ایلام یادآور شد: فعالیت‌های تجاری و مبادلات مرزی در مرز مهران که از سوی کشور عراق متوقف شده بود از یک شنبه هفته گذشته مجدد از سرگرفته شد.

مدیرکل گمرک استان ایلام با اشاره به ضدعفونی پایانه مرزی مهران برای پیشگیری از ویروس کرونا، گفت: با همکاری شهرداری مهران، غرفه‌های تجاری، اماکن اداری و محوطه تجاری گمرکات استان ایلام ضد عفونی و گند زدایی شده است.

لازم به ذکر است، پیش از این و با توجه به ناآرامی‌های داخل عراق مرز مهران از طرف عراقی‌ها برای تردد اتباع ایرانی بسته بود و تنها تردد اتباع خارجی انجام می‌گرفت.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری انتخاب، تاریخ انتشار 17 اسفند    98، کد خبر:   534446، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین