پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۱۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
استاندار ایلام اعلام کرد با توجه به محدودیت‌های جدید کرونایی ورود و خروج از استان ممنوع و همچنین مرز مهران نیز بسته شده و تردد در آن فقط در شرایط خاص ممکن است.
شعار سال: محمد نوذری در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: اعمال محدودیت‌ها بدن اغماض و با شدت به اجرا در می‌آید و برای دقت در اجرا اعضای ستاد کرونا استان و شهرستان‌ها در آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.

استاندار ایلام گفت: هیچ کدام از اعضای ستاد کرونا، فرمانداران، بخشداران و نیرو‌های امدادی حق خروج از حوزه استحفاظی خود را ندارند و به صورت ۱۰۰ درصدی برای اجرای تعطیلات ابلاغی آماده باشند.

وی وضعیت استان از نظر آلودگی به ویروس کرونا را غیرقابل تصور دانست و افزود: وضعیت استان بسیار نگران کننده است و ظرفیت درمانی ما در حال پر شدن است، دلتا بسیار مرگبار و قدرت سرایتش به مراتب بیشتر است مسئولان در آمادگی و مردم نیز مقید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشند.

استاندار ایلام با اعلام تعطیلی تمامی مراکز اداری، بانک‌ها و مغازه‌ها، دستگاه‌های خدمات رسان، انتظامی و… را شامل تعطیلی ندانست و یادآورشد: دسته‌های عزداری نیز امکان تردد نداشته و برگزاری مراسم عزای حسینی نیز صرفاً در مکان‌های باز و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دقت و توجه در رعایت پروتکل‌ها ممکن است.

نوذری افزود: از اصناف و تعزیرات درخواست کردیم با اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد و آن‌ها را پلمب کنند، همچنین تمام رستوران‌ها فقط باید به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

استاندار ایلام تعطیلی مرز مهران را نیز بیان و اظهار داشت: مرز مهران نیز بسته و هیچ ترددی در آن انجام نخواهد شد و این مهم نیز مورد نظارت و دقت نظر تمام دستگاه‌های مسئول در مرز مهران خواهد بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از تجارت نیوز، تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۷۱۹۲۳، tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
این موارد خاص وقتی مطرح میشود خیلی از موارد را شامل میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین