پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۷۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در نشست شورای اداری استان، اظهار کرد: تاکنون هیچ مورد مثبت بیماری کرونا در استان گزارش نشده و از مردم می‌خواهیم با حفظ خونسردی نکات بهداشتی را رعایت کنند.
شعارسال: استاندار ایلام تاکید کرد: جلسات و همایش‌های غیرضروری در استان لغو و به زمان دیگری موکول شود.
 
«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در نشست شورای اداری استان، اظهار کرد: تاکنون هیچ مورد مثبت بیماری کرونا در استان گزارش نشده و از مردم می‌خواهیم با حفظ خونسردی نکات بهداشتی را رعایت کنند.
 
وی گفت: با وزیر آموزش و پرورش، بهداشت و معاون امنیتی وزارت کشور تماس گرفته‌ام و یک ستاد و کارگروه در مرکز تشکیل شده و قرار است به صورت لحظه‌ای مناطق مختلف کشور و استان رصد شود.
 
استاندار ایلام درباره اظهارنظر برخی از مدیران درباره ضرورت تعطیلی مدارس، گفت: تعطیلی مدارس بر اساس اعلام نظر دستگاه‌های تخصصی در استان و نظر نهایی کارگروه تخصصی در مرکز اعلام می شود.
 
سلیمانی تاکید کرد: ابلاغ کرده ایم مدارس ادارات و مساجد و هرجایی که حوزه انتخابیه بوده ضد عفونی شوند و مهمترین کاری که می‌توانیم در خصوص این بیماری داشته باشیم بحث پیشگیری است و از مردم می‌خواهیم تا حد امکان از رفتن به اجتماعات خودداری کنند.
 
وی تاکید کرد: دانش آموزان، دانشجویان و کارمندان در صورت داشتن علائم سرماخوردگی با تایید پزشک می‌توانند در محل کار حضور پیدا نکنند و تا حد امکان ورود و خروج افراد در ادارات از طریق اثر انگشت انجام نشود.
 
استاندار ایلام ضمن تشکر از دغدغه رسانه‌ها در این زمینه گفت:  مردم  اطلاعات در این خصوص را تنها از مراجع تخصصی بگیرند تا جو روانی منفی ایجاد نشود.
 
وی تاکید کرد: رسانه‌ها نیز اخبار و اطلاعات در ارتباط با بیماری کرونا را از مراجع تخصصی مانند دانشگاه علوم پزشکی استان و وزارت بهداشت و درمان کشور پیگیرشوند.
 
استاندار ایلام ادامه داد: صدا و سیما هرشب برنامه‌هایی را با حضور متخصصان برای آگاهی بخشی به جامعه در خصوص بیماری و راه های جلوگیری از آن پخش کنند و مردم تا حد ممکن از دست دادن، روبوسی و رفت و آمدهای غیر ضروری خودداری کنند.
 
وی از مردم از رفتن به استان هایی که موارد مثبت بیماری گزارش شده اند خودداری کنند و به خاطر پیشگیری تا حد امکان کنسرت ها، مسابقات ورزشی، همایش ها، جلسات غیر ضروری برگزار نشود.
 
استاندار ایلام تاکید کرد: پایانه‌های مسافری و مرزی و فرودگاه و گمرک باید به صورت مرتب ضدعفونی شوند.
 
دکتر «محمد کریمیان» رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز گفت: تاکنون هیچ مورد مثبت بیماری کرونا در استان  نداشته‌ایم و مشکل کمبود ماسک نیز حل می‌شود، هر چند شستن مرتب دست و صورت بهترین راه مقابله با کرونا ویروس است.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   ایسنا ،تاریخ انتشار:   4 اسفند 1398،کدخبر:  98120402833  ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
اينا هم كه همش به فكر خودشون هستن و واقعا نشده تا الان كه ذره اي به فكر مردم هم باشن و براي اونها هم تعطيل كنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین