پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۴۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
بر اساس نامه واصله به گمرک مهران، دولت عراق به مدت ۱۴ روز از مورخ ۹ اسفند ۹۸ فعالیت تجاری و مسافری را در مرز مهران و زرباطیه عراق به حالت تعلیق درآورده است.
شعارسال: دولت عراق تمام فعالیت‌های مسافری و تجاری در مرز مهران و زرباطیه عراق را به مدت ۱۴ روز به حال تعلیق درآورد.
 
بر اساس نامه واصله به گمرک مهران، دولت عراق به مدت ۱۴ روز از مورخ ۹ اسفند ۹۸ فعالیت تجاری و مسافری را در مرز مهران و زرباطیه عراق به حالت تعلیق درآورده است.
 
این پیشنهاد از طرف رئیس گمرک زرباطیه عراق به استانداری واسط داده شده است، گمرک زرباطیه عراق همجوار و در مسیر گمرک مهران قرار دارد.
 
روح الله غلامی، مدیرکل گمرکات استان ایلام گفت : بسته شدن مرز مهران به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط مسافران و زائران عتبات عالیات بوده است و این امر بنا بر تصمیم دولت عراق انجام شده است.
 
او تصریح کرد: در چند روز گذشته تمام کامیون‌های حامل بار با پیگیری‌های منسجم و رایزنی‌های گسترده مسئولان کشوری و استانی با مسئولان عراقی از مرز مهران ترخیص شده است.
 
مدیرکل گمرکات استان ایلام یادآور شد: هم اکنون هیچ کامیون تجاری و حامل بار در مرز مهران وجود ندارد و بر اساس نامه واصله به گمرک مهران و تصمیم مسئولان عراقی هم اکنون هیچ گونه فعالیت تجاری و مسافری در مرز مهران انجام نمی‌شود.
 
غلامی خاطرنشان کرد: ادامه روند فعالیت روند مرز مهران بستگی به تصمیم دولت عراق دارد، البته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تیم پزشکی و بهداشتی در مرز مهران مستقر است.
                                                                      
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان    ،تاریخ انتشار: 9  اسفند 1398،کدخبر:   7264058 ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
اميدواريم اين مرز تا پايان كرونا بسته باقي بمونه تااز انتقال بيماري به داخل كشور جلوگيري بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین