پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۵۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت:‌ تلاش و جدیت بر این است تا با اجرای برنامه‌های حمایتی نظیر فراهم‌سازی اشتغال خانواده‌های معتادان بهبودیافته را توانمندسازی کنیم.

شعارسال: مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت:‌ تلاش و جدیت بر این است تا با اجرای برنامه‌های حمایتی نظیر فراهم‌سازی اشتغال خانواده‌های معتادان بهبودیافته را توانمندسازی کنیم.

بهزاد ستاری ظهر امروز در جلسه بررسی کاهش آسیب‌های اجتماعی در اردبیل اظهار داشت:‌ تلاش می‌شود تا نقش و جایگاه سازمان‌ها و مراکز غیردولتی را در چارچوب جذب مشارکت، گفتمان‌سازی، پیشگیری از اعتیاد، و آسیب‌های اجتماعی، صیانت و کارآفرینی برای گروه‌های خاص و اجتماعی شدن درمان، کاهش آسیب و حمایت‌های اجتماعی بررسی و تبیین کنیم.

وی با اشاره به برگزاری همایش منطقه‌ای صیانت و گفتمان‌سازی اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر در اردبیل گفت: هر یک از محورهای این همایش منطقه‌ای در قالب یک پنل علمی و پژوهشی برگزار شد که تمامی طرح‌های علمی از سوی اعضای هئت علمی دانشگاه‌های اردبیل و سمن‌های سطح یک استان تهیه شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: این همایش با اهداف اصلی توسعه کارکردهای اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد، افزایش نقش گروه‌ها و نهادهای مختلف مردمی و نیز بسترسازی، گفتمان و فرهنگ‌سازی همگانی در راستای کنترل و کاهش تقاضای موادمخدر و روانگردان‌ها است.

ستاری پیرامون راهکارهای توسعه فرهنگ مشارکت جمعی در حوزه اعتیاد تصریح کرد: ارائه الگو و مدل‌های اجرایی و عملیاتی اجتماعی شدن، تقویت و حمایت‌های فنی، تخصصی و مالی از سمن‌ها، انجمن‌ها و تیم‌های اجتماع محور پیشگیری اولیه، شبکه سازی سمن‌ها با همدیگر، حمایت‌طلبی و مطالبه‌گری سمن‌ها از دستگاه‌ها، تقویت قانون سمن‌ها، اصلاح و تقویت تعامل و ارتباط با سمن‌ها و دستگاه‌های اجرایی، آموزش و تقویت مهارت‌های مشارکت جمعی در خانواده، مدارس، دانشگاه‌ها و محیط‌های کاری از موارد قابل طرح در پنل مشارکت مبتنی بر کار جمعی در حوزه اعتیاد است.

وی با اشاره به فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه پیشگیری از اعتیاد افزود:‌ فعالیت‌های این سازمان‌های در راستای کاهش این آسیب‌ها در جامعه حمایت می‌شود و تلاش و جدیت بر این است تا با توسعه این فعالیت‌ها زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه اعتیاد باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل توانمندسازی خانواده‌های معتادان را از برنامه‌ها دانست و اظهار کرد:‌ تلاش و جدیت بر این است تا با اجرای برنامه‌های حمایتی نظیر فراهم‌سزی اشتغال خانواده‌های معتادان بهبودیافته را توانمندسازی کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 29 فروردین 1397، کدخبر: 1703585، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
باید برای معتادان بهبود یافته اشتغال فراهم بشه تا دیگه سراغ این مسیله نرن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین