پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه پس از دیدار با هیات سوری حاضر در مذاکرات ژنو در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: اگر این مذاکرات صلح شکست بخورد، درگیری و جنگ جایگزین آن می شود

شعار سال: «استفان دی میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه پس از دیدار با هیأت سوری شرکت کننده در مذاکرات ژنو به ریاست «بشار الجعفری» با محوریت صلح در سوریه در کنفرانسی مطبوعاتی اظهار داشت: با نمایندگان دولت سوریه در خصوص برخی از مسائل رایزنی کردیم تا به دیدگاهی مشترک در رابطه با آنها برسیم و در رابطه با برخی از تحولات نیز به جمع بندی رسیدیم.

بر اساس این گزارش دی میستورا در ادامه تصریح کرد: شورای امنیت در جریان روند مذاکرات قرار خواهد گرفت و همچنین در مذاکرات روز چهارشنبه، مسائلی که در جدول برنامه ها قرار دارد، مورد رایزنی قرار خواهد گرفت.

نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در ادامه گفت: در صورتی که این دور از مذکرات صلح سوریه شکست بخورد، درگیری های مسلحانه جایگزین آن خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد که اساس مذاکرات صلح سوریه قانون اساسی و برگزاری انتخابات جدید در سوریه متمرکز است.

دی میستورا در پایان سخنان خود اظهار داشت: نتایج مذاکرات در پایان این دور از گفتگوها مشخص خواهد شد و در حال حاضر سخن گفتن از خروجی مذاکرات زود است.

شایان ذکر است دور جدید مذاکرات صلح سوریه در ژنو آغاز شده است.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24 اسفند 1394، کد مطلب: 3580278:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین