پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۱۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: از استانداری خوزستان خواسته‌ایم که فرماندار اهواز را انتخاب کند چرا که سرپرست فرمانداری محدودیت‌هایی دارد.
شعار سال: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: از استانداری خوزستان خواسته‌ایم که فرماندار اهواز را انتخاب کند چرا که سرپرست فرمانداری محدودیت‌هایی دارد.

اسماعیل جبارزاده در پاسخ به این پرسش که چرا فرمانداری اهواز پس از 14 ماه هنوز انتخاب نشده است، اظهار کرد: تذکرات لازم به استانداری خوزستان در این زمینه داده شده تا در روند انتخاب فرماندار اهواز کمی سرعت عمل داشته باشند.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: از استانداری خواسته‌ایم که این کار را انجام دهد چرا که سرپرست فرمانداری محدودیت‌هایی دارد و این کار باید انجام شود.
استاندار خوزستان در 21 اسفند 95 فرماندار اهواز را عزل و نبی الله خون میرزایی را به‌عنوان سرپرست فرمانداری معرفی کرده است. با گذشت بیش از 14 ماه از سرپرستی خون میرزایی هنوز تکلیف فرمانداری هفتمین شهرستان بزرگ ایران مشخص نیست و خون‌میرزایی هم‌زمان به‌عنوان مدیرکل شیلات خوزستان فعالیت می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970230000419 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین