پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۸۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
استاندار اردبیل گفت: به دنبال تامین اعتبار پایدار برای پروژه راه آهن اردبیل هستیم تا ظرف سه سال این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
شعار سال: استاندار اردبیل گفت: به دنبال تامین اعتبار پایدار برای پروژه راه آهن اردبیل هستیم تا ظرف سه سال این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

اکبر بهنامجو اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا سفر رئیس جمهور که مهرماه انجام می‌شود برای پروژه راه آهن اردبیل – میانه اعتبار پایدار را مشخص کنیم تا کارگاه‌های راه آهن که فعال است بیش از گذشته فعال‌تر شود.

‌وی خاطرنشان کرد: در تدوین برنامه اقتصاد مقاومتی استان که قرار است ظرف سه هفته آینده تهیه و تنظیم شود با پایش کارخانجات راکد امسال 20 درصد این واحدها به مدار تولید برگردد.

‌استاندار اردبیل افزود: راه‌اندازی مجدد این کارخانجات در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی است که هم به اشتغال مولد و هم به تقویت تولید داخلی کمک خواهد کرد.

بهنامجو بیان کرد: در سالجاری با راه‌اندازی این کارخانجات راکد امیدواریم از تعهد 20 هزار فرصت شغلی 3 هزار تا 4 هزار اشتغال از این طریق تامین شود که با راه‌اندازی این کارخانه‌های راکد قصد داریم تور بازدیدی را نیز برای خبرنگاران تدارک ببینیم تا از نزدیک با فعالیت مجدد این کارخانه‌ها آشنا شوند.

رئیس شورای صادرات غیرنفتی استان اردبیل گفت: رقم صادرات غیرنفتی استان اردبیل که سال گذشته به 70 میلیون دلار رسید امسال در یک هدفگذاری مناسب و با حمایت از کارخانجات تولیدکننده محصولات ایرانی و صادرات‌محور به بیش از 150 میلیون دلار خواهد رسید.

بهنامجو ارتباط تنگاتنگ بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری را با مراکز علمی و دانشگاهی یادآور شد و تصریح کرد: این تعامل و ارتباط در کنار آشنایی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با بازار کار فرصتی را فراهم می‌آورد تا بتوانیم زمینه اشتغال پایدار دانشجویان را مهیا کنیم.

وی همچنین از تشویق و ترغیب خانواده‌ها برای خرید کالای ایرانی و کاهش پروسه اداری در صدور در مجوزها برای سرمایه‌گذاران خبر داد و خاطرنشان کرد: ما این پروژه دو سه ماهه را به کمتر از 10 تا 20 روز رساندیم و سعی‌مان بر این است تا این فرآیند برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تسهیل شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7 خرداد 1397،کدخبر: 97030703120 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
واقعا سخت نیست که بخوان این اعتبار رو برای این زمینه در نظر بگیرن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
راه اهن میتونه زمینه اشتغال رو هم در این شهر فعال تر بکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین