پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
استاندار هرمزگان گفت: بنادری که بیشتری تاثیر را در افزایش صادرات دارد باید شبانه روزی شوند تا صادر کننده مشکلی در زمان ورود و خروج کالا نداشته باشد.
شعار سال: استاندار هرمزگان گفت: بنادری که بیشتری تاثیر را در افزایش صادرات دارد باید شبانه روزی شوند تا صادر کننده مشکلی در زمان ورود و خروج کالا نداشته باشد.

فریدون همتی ظهر چهارشنبه در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی هرمزگان بیان داشت: در حال حاضر ۷۰۰ لنج باری به کشورهای همسایه تردد می کنند و می توانند اقلام تولیدی استان را به این کشورها ببرند و معادل فروش آن در قالب قانون ملوانی جنس وارد کنند و در داخل کشور به فروش برسانند.

وی با بیان اینکه صادرات امر مهمی در کشور و استان است، عنوان کرد:تمام امکانات برای صادر کنندگان باید فراهم شود و شرایط صادرات باید تسهیل شود و بنادر استان با توجه به تردد شناورهای صادراتی و وارداتی باید به صورت شبانه روزی شود.

همتی با بیان اینکه تولیدکنندگان باید آموزش ببینند، افزود: تولیدکنندگان برای آنکه توانایی رقابت با بازار خارج از کشور داشته باشند باید آموزش های لازم در تمامی حوزه ها ببینند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: امسال در کشورهای قطر، عمان و امارات باید حضور فعال تری در حوزه های صادراتی داشته باشیم و با بهره گیری از این ظرفیت به هدف گذاری ۳ میلیارد دلار در سال برسیم.

وی خاطرنشان کرد: در دو ماهه ابتدای امسال ۴۰ میلیون دلار صادرات به قطر داشته ایم که دقیقا دو برابر صادرات سال گذشته هرمزگان به این کشور بوده است.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: پیش بینی صادرات در سال ۹۷ استان هرمزگان در بخش صنایع و معادن ۲ هزار و ۲۱۰ میلیون دلار، کشاورز ۴۶۵ میلیون دلار، شیلات ۲۵۸ میلیون دلار، بخش گردشگری و صنایع دستی ۲۵ میلیون دلار و تعاونی مرزنشینان ۴۲ میلیون دلار خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23 خرداد 1397، کدخبر: 4320027 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
توی روز روشن اینقدر مسئله ..... داریم. شبانه روزی بشه که دیگه نون بعضی ها توی روغن می ره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین