پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
آخرين وضعيت مسيرهاي ارتباطي استان بررسي و ايمن‌سازي و تسهيل تردد زائران اباعبدالله الحسين (ع) در جلسه شوراي راهداري اداره کل راه و شهرسازي استان ايلام مورد تأکيد قرار گرفت.
شعارسال: به گفته اداره کل راه و شهرسازي استان ايلام، در اين جلسه که با حضور مديرکل راه و شهرسازي استان ايلام، مديران حوزه‌هاي مختلف، رؤساي ادارات راه و شهرسازي شهرستان‌هاي استان و رؤساي ستادي برگزار شد بر لزوم سعي و تلاش بيشتر همکاران راه و شهرسازي استان براي افزايش ايمني مسيرهاي ارتباطي استان در ايام ماه‌هاي محرم و سفر که تردد زائران آقا اباعبدالله الحسين به استان ايلام و مرز بين‌المللي مهران افزايش پيدا مي‌کند تأکيد شد.

مدير کل راه و شهرسازي استان در اين جلسه ضمن تسليت به مناسبت آغاز ماه محرم گفت: امروزه همه ما در راه اعتقادات و سربلندي ايران اسلامي مشغول خدمت هستيم و اين سنگرهاي مبارزه است که تفاوت دارد.

سيد کمال‌الدين مير جعفريان با تأکيد بر بحث اقتصاد مقاومتي که از طرف مقام معظم رهبري سفارش مي‌شود افزود: در سال جاري اداره کل راه و شهرسازي استان ايلام در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري با همه کمبودهاي اعتباري که وجود داشت توانست کارهاي بسيار خوبي در بحث ايمني و توسعه کيفي جاده‌هاي استان انجام دهد که در نوع خود کم‌نظير است.

در اين جلسه علاوه بر بحث ايمني جاده‌اي بر لزوم تعامل با دستگاه‌هاي مختلف و پيگيري لازم در خصوص حريم راه‌ها، جلوگيري از تصرف اراضي ملي، پيگيري مساکن مهر باقي مانده و ساماندهي منازل سازماني تأکيد شد .

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار: 21 مهر 1394، كدمطلب: - ، www.mojnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین