پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۹۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
استاندار کرمانشاه گفت: طرح مهارت آموزی در محیط کار می تواند اشتغال مناسبی برای استان به همراه داشته باشد، اما برخی با سخت گیری های بی مورد خود مانع از اجرای این طرح در استان می شوند.
شعار سال: استاندار کرمانشاه گفت: طرح مهارت آموزی در محیط کار می تواند اشتغال مناسبی برای استان به همراه داشته باشد، اما برخی با سخت گیری های بی مورد خود مانع از اجرای این طرح در استان می شوند.
 هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با بیان اینکه همه وظیفه داریم در راستای اشتغالزایی نهایت تلاش خود را بکار گیریم، اظهار کرد: با توجه به رتبه بالای استان در بحث بیکاری انتظار است همه در زمینه ایجاد بسترهای لازم برای ایجاد اشتغال تلاش کنیم، اما متاسفانه در برخی از موارد بازرسین اداره کار و بیمه تامین اجتماعی با سخت گیری های بیش از حد مانع از اشتغالزایی در استان می‌شوند، لذا از اداره کار و تامین اجتماعی استان می خواهیم با قاطعیت با این افراد برخورد کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: خیلی جای تعجب دارد استانی با مشکل بیکاری مواجه باشد اما از آن طرف عده ای به لحاظ سخت گیری های بی مورد مانع ایجاد اشتغال شوند. دیگر این عملکرد اداره کار و تامین اجتماعی را قبول نخواهیم کرد.

بازوند در ادامه با بیان اینکه طرح مهارت آموزی در محیط کار طرح بسیار خوبی است که می تواند اشتغال مناسبی را برای استان ایجاد کند، گفت: از دستگاه های ذیربط به ویژه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای انتظار داریم طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی را برای استان به صورت دقیق پیگیری کنند.

وی گفت: تا شنبه هفته آینده باید شاهد اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی در استان باشیم و یک تغییر اساسی در اجرای آن برای استان رقم بخورد.

بازوند همچنین با انتقاد از عملکرد گذشته دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، افزود: این کارگروه موظف است کارها و برنامه های اشتغال استان را با جدیت بیشتری پیگیری کند.

وی گفت: از مجموعه ای که قرار است خودش متولی اشتغال در استان باشد انتظار تلاش و پیگیری بیشتری می رود که تمامی موانع برسرراه اشتغال را رفع کند.

وی همچنین از بانک کشاورزی و جهادکشاورزی استان خواست تلاش کنند تا هفته آینده روند پرداختی تسهیلات اشتغال فراگیر در استان با افزایش چشمگیری همراه باشد.

استاندار کرمانشاه از بانک توسعه تعاون نیز خواست تلاش بیشتری برای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری بکار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 9 تیر 1397، کدخبر: 97040904616 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
ا.ف75
واقعا این سخت گیری ها سرانجام باعث بروز اتفاقاتی میشه که برای همه پشیمونی به بار میاره
اون روزاست که هیچ جیزی نمیتونه مرهم باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
باید استانداری با قدرت و بدون توجه به مصالح الکی به اشتغالزایی بیشتر برای مردم بیندیشند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین