پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
سفارت ایران با اشاره به اینکه پرونده ریاست جمهوری لبنان موضوعی است داخلی، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: هرگونه دخالت خارجی منجر به پیچیده شدن آن می‌شود.
شعار سال: سفارت ایران در لبنان با صدور بیاینه‌ای اعلام کرد: هرگونه دخالت خارجی در پرونده راست جمهوری لبنان اوضاع را پیچیده‌تر می‌کند.

به گزارش شبکه تلویزیونی «ال‌بی‌سی‌آی» لبنان، در این بیانیه‌ آمده است: پرونده ریاست جمهوری موضوع داخلی لبنان است و هر گونه دخالت خارجی باعث پیچیده شدن آن می‌شود.

سفارت ایران در لبنان تکذیب کرد که «محمد فتحعلی» از دیپلمات‌های غربی و غیر غربی بخواهد واتیکان در مورد انتخابات ریاست جمهوری دخالت کند.

«سمیر جعجع» رئیس حزب «القوات اللبنانیه» پنجشنبه اعلام کرده بود که سفیر ایران در لبنان از دیپلمات‌های مذکور خواسته است از واتیکان بخواهند که «میشل سلیمان» را به کناره‌گیری از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری قانع کند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 20فروردین1395، کد مطلب: 13950120000419، www.farsnews.com.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین