پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۱۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵
رویداد جهش استارت آپی از روز گذشته به مدت دو روز در دانشگاه رازی در حال برگزاری‌ است.

شعار سال: رویداد جهش استارت آپی چهارشنبه 20 تیرماه ۱۳۹۷ با حضور دانشجویان در دانشگاه رازی آغاز به کار کرد.

دکتر فرزاد ویسی، مدیر کارآفرینی_پژوهش‌های کاربردی و ارتباط با جامعه دانشگاه طی سخنانی اظهار داشت: رویداد‌های استارت آپ ازسه -چهار سال پیش در دانشگاه رازی آغاز شد و در اوایل، استارت آپ واژه جدیدی بود، اما اکنون بعد از چند سال، ما میزبان استارت آپ‌های مختلف بودیم و در سطح کشور نیز استارت آپ‌های خوبی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مبحث کارآفرینی مورد توجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، گفت: در دانشگاه‌های نسل سوم به مبحث کارآفرینی توجه می‌شود و محور اصلی آن پاسخگویی به نیاز‌های جامعه است و هدف ما نیز حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم است.

ویسی مهارت آموزی را نیاز جدی دانشگاهیان دانست و بیان کرد: متاسفانه مسئله کسب و کار و مهارت آموزی در دانشگاه‌ها ضعف جدی دارد و باید در این حوزه تلاش بیشتری صورت بگیرد.

مدیر کارآفرینی_پژوهش‌های کاربردی و ارتباط با جامعه دانشگاه رازی از تشکیل دفتر آموزش آزاد و مهارت در دانشگاه خبر داد و گفت: این اقدام با هدف ارائه مهارت‌های لازم در حوزه کسب و کار به دانشگاهیان صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه کار آفرینی می‌تواند مبدأ تحولات اجتماعی باشد، گفت: در استارت آپ‌ها، ایده‌پردازی با هدف رسیدن به کسب و کار و تجاری سازی، مورد توجه قرار می‌گیرد.

ویسی از حضور ۵۰ نفر در رویداد جهش استارت آپ دانشگاه رازی در قالب گروه‌های پنج تا هفت نفره خبر داد و بیان کرد: این رویداد طی امروز و فردا انجام می‌شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 21 تیر 97، کد مطلب: 696706، www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
این رویداد های استارت اپی همیشه باید کاملا داخلی برگزار شود تا به درد مشکلات کشور بخورد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین