پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶
استاندار اردبیل گفت: فاینانس راه آهن اردبیل با موافقت بانک مرکزی و عقد قرارداد بین بانک ملی و شرکت زیرساخت نهایی شد.

شعار سال: اکبر بهنامجو در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: ما براساس وعده‌ای که به مردم در تکمیل راه آهن اردبیل تا دهه فجر 99 داده‌ایم در این دو سه ماه با یک تلاش مضاعف سعی کردیم تا زمینه بهره‌مندی از فاینانس با هدف تکمیل راه آهن اردبیل را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما هیچ مشکلی در نصب تابلوی روزشمار و تلویزیون شهری برای اطلاع مردم از روند کاری کارگاه‌های راه آهن اردبیل نداشتیم اما می‌خواستیم با تعیین تکلیف منابع مالی راه آهن و فعالیت پیمانکاران در این پروژه بتوانیم به معنای واقعی از طریق تابلوی روزشمار و تلویزیون شهری روند اجرایی این پروژه را به اطلاع مردم برسانیم.

استاندار اردبیل گفت: ما از طریق فاینانس داخلی 750 میلیارد تومان با همکاری بانک ملی برای راه آهن اعتبار مصوب کردیم که قرار شده در زمان‌بندی مشخص و در سه مرحله این منابع پرداخت شود تا پیمانکاران به سرعت احداث راه آهن اردبیل میانه را پیگیری کنند.

بهنامجو ادامه داد: در روز گذشته تخصیص منابع فاینانس به راه آهن اردبیل را نهایی کردیم به طوری که بانک مرکزی موافقت خود را اعلام کرد تا با عقد قرارداد بین بانک ملی و شرکت زیرساخت این منابع با بازپرداخت دولتی در سه مرحله پرداخت شود تا ما نیز بتوانیم این پروژه را به سرعت اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: در همین هفته فعال شدن تابلوی روزشمار و تلویزیون شهری را در میدان وحدت و بسیج شاهد خواهیم بود تا مردم از این طریق بتوانند در جریان روند احداث راه آهن در 175 کیلومتر مسیر ریلی قرار گرفته و با چشم خود روند اجرایی این پروژه را رویت کنند.

استاندار اردبیل همچنین به جلسه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: قرار است برنامه های دستگاه‌های اجرایی در سالجاری تا روز شنبه تحویل سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی شود تا در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی بتوان این هدفگذاری‌ها و برنامه‌ها را پیش برد.

بهنامجو یکی از اولویت‌های برنامه اقتصاد مقاومتی را تمرکز در تکمیل پروژه مهم و زیرساختی راه آهن و حوزه گردشگری اعلام و خاطرنشان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم تا زمینه اشتغال 20 هزار نفر در حوزه‌های مختلف در استان اردبیل فراهم آید.

وی اظهار کرد: ما برنامه توسعه شهرک‌های صنعتی خصوصی و همچنین نواحی صنعتی را در دستور کار قرار دادیم و امیدواریم در هفته‌های آینده در راستای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بتوانیم در این حوزه بیش از گذشته موفق عمل کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 3 مرداد 97، کد مطلب: 97050301628: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
چه عجب خداروشکر بالاخره داره تموم میشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین