پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۳۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۲
استاندار کرمانشاه گفت: از مدیران جسوری که پیگیر منافع مردم استان باشند به صورت تمام قد دفاع می کنم.

شعارسال: هوشنگ بازوند در نشست پیگیری رفع مشکلات بخش تولید اظهار کرد: از مدیران انتظار داریم برای تحصیل منافع مردم استان در حوزه کاری خود جسارت داشته باشند و آماده پرداخت هزینه باشند.

وی اظهار کرد: باتوجه به وضعیت خاص استان در بحث اشتغال، دستگاه‌های دولتی باید نسبت به بخش تولید در حد توان و در چارچوب قانون تساهل به خرج دهند و مشکلات احتمالی را ابتدا در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح کنند.

بازوند در ادامه با انتقاد از کم کاری برخی مسئولین کشوری، گفت: وقتی مسئولین کشوری در انجام وظایف خود نسبت به استانها کم کاری می کنند، مسئولیت پاسخگویی این‌کم‌کاری بر دوش مدیران استانی می افتد.

استاندار کرمانشاه افزود: زور برخی تصمیم گیرندگان کشوری به استانهای متمول و توسعه یافته نمی رسد، اما در قبال استان‌های محروم سختگیری های غیرضروری اعمال می‌کنند. که انتظار است مدیران استانی با جسارت و سماجت این روند را تغییر دهند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار:9مرداد1397 ، کدخبر: 97050904655: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
از اینا دفاع میکنید از اوناییکه وظیفشون رو هم انجام نمیدن انتقاد کنید مجازات کنید م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
از اینا دفاع میکنید از اوناییکه وظیفشون رو هم انجام نمیدن انتقاد کنید مجازات کنید م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین