پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۰۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
وزیر بهداشت، اجتماعی شدن سلامت جامعه را یکی از شاخصه های اساسی توسعه پایدار جوامع برشمرد.

شعارسال: سید حسن قاضی زاده در پیامی به مناسبت برگزاری اجلاس توجیهی -مشورتی معاونت اجتماعی دانشگاه های قطب یک سلامت کشور با حضور روسا، معاونین اجتماعی و مدیران شبکه های بهداشت و درمان دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری با تاکید بر نقش معاونت اجتماعی در ساماندهی سمن ها،خیرین و موسسات خیریه و همچنین اجتماعی شدن سلامت جامعه از سلامت بعنوان یکی از شاخصه های اساسی توسعه پایدار جوامع یاد و تاکید کرد: فعالیت های معاونت اجتماعی درساماندهی سمن ها، خیرین و موسسات خیریه حوزه سلامت ، آغازی برای هدفی بزرگ بود تا امروز شاهد گسترش فعالیت های اجتماعی در نظام سلامت باشیم.

وزیر بهداشت اظهار امیدواری کرد دستاوردهای درخشان دومین نشست توجیهی – مشورتی معاونت اجتماعی در حوره قطب یک نظام سلامت کشور در مازندران نصیب جامعه و خیر و برکات اجتماعی شدن سلامت محقق شود.

وزیر بهداشت از برگزارکنندگان اجلاس روسا و معاونین اجتماعی دانشگاه های قطب یک سلامت کشور در ساری تقدیر کرد.

این اجلاس در قالب چهار کارگاه آموزشی با موضوعات راه اندازی جوامع سلامت محله و بین بخشی ، جلب مشارکت سمن ها و خیریه ها ، آموزش و پیشگیری و فرهنگ و هنر و ارتقا سلامت برگزار شد و نتایج این کارگاه ها به صورت بیانیه پایانی اجلاس مورد تائید و تاکید شرکت کنندگان قرار گرفت.

در پایان مراسم از سوی برگزارکنندگان اجلاس تندیس ویژه اجلاس به روسای دانشگاه های عضو قطب یک سلامت کشور و معاون اجتماعی وزارت بهداشت اهدا شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 11مرداد 97، کدمطلب: 4364070،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
ا.ف75
توسعه پایدار تو این مملکت چطوری میخواد به وجود بیاد اخه؟ با شعار های بیخودی دنبال جی هستین؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین