پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
نماینده ويژه رئیس جمهوری اسلامی ایران در روابط با ترکیه وارد استانبول شد.
️️ شعارسال: نماینده ويژه رئیس‌جمهور در روابط با ترکیه و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ايران، در رأس هیأت بلندپایه‌ای برای ديدار با مقامات عالیرتبه ترکیه درخصوص گفت‌وگو در مورد فرآیند همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، وارد استانبول شد.

محمود واعظی در فرودگاه استانبول مورد استقبال محمد ابراهیم طاهریان‌فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه و بختیار اسدزاده سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول و مقامات محلی قرار گرفت.

در این سفر، مقاماتی از وزارتخانه‌های نفت، نیرو، صنعت و معدن، راه و شهرسازی و بانک مرکزی، محمود واعظی رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه را همراهی می‌کنند.

اولین ملاقات و گفت‌وگوی واعظی با نهاد زیبکچی وزیر اقتصاد و رئیس طرف ترک کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه خواهد بود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار 18 مرداد 97، کدمطلب: 3970518120،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین