پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۸۷۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سوال از رئیس‌جمهور از اختیارات قانونی نمایندگان مردم در مجلس است و نفی این حق به هر بهانه‌ای مردود است.

شعار سال: صدیف بدری با اشاره به سوال جمعی از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور اظهار کرد: عملکرد اقتصادی ضعیف و غیرقابل دفاع دولت به ویژه بعد از انتخابات سال گذشته، موجی از سرخوردگی و ناامیدی را نه تنها در میان منتقدان دولت، بلکه در میان طرفدارانش نیز ایجاد کرده است.

وی افزود: تورم افسار گسیخته و جهش تصاعدی و کنترل نشده قیمت‌ها علاوه بر فشار مضاعفی که بر طبقه پایین، اقشار ضعیف و دهک‌های پایین جامعه وارد کرده، طبقه متوسط جامعه را نیز مستاصل کرده است.

یکی از امضا کنندگان طرح سوال از رئیس جمهور ادامه داد: آمارهای بانک مرکزی نشان می‌دهد تورم مسکن و اجاره‌بها، دو و نیم برابر تورم کلی است و در وضعیت اقتصادی فعلی مملکت، تن نحیف اقشار پایین و متوسط جامعه، توان تحمل آن را ندارد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس قوه مجریه که از سوال نمایندگان گله‌مند است، باید عنوان کند که مسئول این همه بی‌تدبیری در جامعه کیست و چه کسی پاسخگوی این حجم از سوء‌مدیریت و بی‌برنامه‌گی در بخش‌های مختلف کشور است؟

بدری اظهار داشت: در حالی که دولت دکتر روحانی سال ششم خود را طی می‌کند، عموم مردم دستاوردی جز پروژه شکست‌خورده برجام ندارند و تحرکی هم از سوی دولت دیده نمی‌شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در پایان گفت: در روزهایی که رئیس جمهوری باید بیش از هر زمان دیگری در پیشگاه مردم حاضر شده و با قدرت به مسائل ورود کند، تنها به بهانه موفقیت جوانان فوتبالیست و والیبالیست و سایر ورزشکاران در صحنه حاضر می‌شود و تصاویرش در کوه‌های اطراف تهران منتشر می‌شود و در این شرایط آنچه بیشتر از وضعیت اقتصادی نامناسب فعلی مردم را آزار می‌دهد، بی‌تفاوتی، بی‌برنامگی و بازی کردن با واژه‌ها از سوی دولت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 19 مرداد 97، کد مطلب: 13970519000299: www.ardabil.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین