پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۴۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بسیاری از شرکت‌های دارویی در آستانه ورشکستگی هستند ،گفت: بعضی از اقلام دارویی که ماده اولیه آنها از خارج تامین می‌شود ممکن است بر اثر تحریم‌ها دچار اشکال شوند؛ بنابراین ما نیاز به مذاکره با کشورهای اروپایی داریم و وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو باید با شرکت‌هایی که مواد اولیه به ما می‌دهند مذاکره کنند که در اثر فشارهای آمریکا کمک خود را قطع نکنند.

شعار سال: ابوالفضل سروش در تشریح مهمترین مشکلات حوزه بهداشت و درمان گفت: مهمترین مشکل ما در حوزه بهداشت، صنعت داروسازی کشور است که به طرح و لایحه و برنامه نیازی ندارد و وزارت بهداشت باید برای حل آن تدبیری بیاندیشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از کارخانه‌های داروسازی کشور درآستانه ورشکستگی هستند، اظهار کرد: درحال حاضر خیلی از کارخانه های داروسازی و دارو پخش مطالبات پرداخت نشده دارند و قدرتشان برای تولید صفر شده و در واقع در آستانه ورشکستگی قرار دارند.

سروش با تاکید براین که سازمان برنامه وبودجه باید از آنها حمایت کرده و بودجه دراختیارشان بگذارد ،افزود: به دلیل تحریم ها، تولید بعضی از داروها نیز دچار مشکل شده است که به برنامه ریزی سریع دولت و وزارت بهداشت و درمان نیاز دارد.

او درخاطرنشان ساخت: در کمیسیون هم به آنها اعلان کردیم هر چیزی که برای رفع مشکل دارو و صنعت دارو نیاز است به ما بگویید که در قالب طرح آن را حل کنیم و اگر لایحه می‌آورید آن را بررسی خواهیم کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: ما دو مشکل عدمه در صنعت دارویی داریم یکی نقدینگی برای پرداخت به شرکت‌های دارویی و داروسازها است که دولت باید کمک کند و سازمان برنامه و بودجه باید توجه ویژه داشته باشد. بحث دیگر این است که بعضی از اقلام دارویی که ماده اولیه آنها از خارج تامین می‌شود ممکن است بر اثر تحریم‌ها دچار اشکال شوند؛ بنابراین ما نیاز به مذاکره با کشورهای اروپایی داریم و وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو باید با شرکت‌هایی که مواد اولیه به ما می‌دهند، مذاکره کنند که در اثر فشارهای آمریکا کمک خود را قطع نکنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا ، تاریخ انتشار 30مرداد 97، کدمطلب: 615670، www.shafaqna.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
0
0
خدا رحم کند به حال بیماران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
0
ا.ف75
همه شرکت ها و هرگونه تولیدی که فکرش رو بکیند با ادامه پیدا کردن این وضع قطعا در استانه ورشکستگی قرار می گیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
وقتی ارز انقدر گرون شده معلومه ورشکست میشن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین