پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۵۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سوری‌ها با توجه به اینکه در زمان جنگ حسن نیت ایرانی‌ها را دیده‌اند، به‌طور جدی حاضرند قراردادهایی را با شرکت‌های ایرانی داشته باشند.

شعار سال: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه درباره اهمیت تقویت دیپلماسی اقتصادی در سوریه اظهار کرد: قراردادهای بازسازی در سوریه به‌نحوی که منافع دو کشور را در بر داشته باشد، صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه معتقدیم این کارها از لحاظ زمانی باید با سرعت بیشتری صورت گیرد، تصریح کرد: کارهای خوبی صورت گرفته و سوری‌ها با توجه به اینکه در زمان جنگ حسن نیت ایرانی‌ها را دیده‌اند، به‌طور جدی حاضرند برای برآورد هزینه‌هایی که ایران در سوریه انجام داده و بازپرداخت آن‌ها، قراردادهایی را با شرکت‌های ایرانی داشته باشند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: طرح‌های بازسازی سوریه هیچکدام رایگان توسط ایرانی‌ها انجام نمی‌شود؛ حتی اخیراً که موضوع ساخت 30 هزار واحد مسکونی در سوریه مطرح شده، هچکدام از این‌ طرح‌ها بدون قرارداد نیست و همه تأمین مالی شده و پولش پرداخت می‌شود.

فلاحت‌پیشه درباره اینکه چرا تاکنون سفری به سوریه نداشته است، گفت: برای این سفر برنامه‌ریزی کرده‌ام و به محض فراهم شدن شرایط این سفر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از حضور در ریاست کمیسیون امنیت ملی این تقاضا را مطرح کردم، خاطرنشان کرد: در این رابطه با سفیر کشورمان در سوریه و سفیر سوریه هم مذاکراتی انجام داده‌ام و همچنین ملاقاتی با مسئولان بازسازی سوریه داشته‌ام و این سفر به‌زودی انجام خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار 4 شهریور 97، کدمطلب: 428171، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
ا.ف75
البته اگه واقعا سوریه پول این بازسازی رو بده! نه اینکه بشه شبیه غرامت گرفتن عراق!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
ا.ف75
الان واقعا این اونقدارهم خوشحالی نداره! اون قدری که ما اونجا ما خرج کردیم با این برابری نمیکنه که
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
اون ها شرکایه سیاسی مام باید هواشونو داشته باشیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین