پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۰۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۸
افتتاح ۱۳۲ واحد مسکن بهزیستی استان فارس در ویدئو کنفرانس افتتاح پروژه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فراموش شد و نامی از آن برده نشد.

شعارسال: در حالیکه صبح امروز قرار بود از طریق ویدئو کنفرانس با حضور سرپرست وزارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۳۲ واحد مسکن معلولین و افراد تحت پوشش بهزیستی فارس به بهره برداری برسد فرصت به استان فارس داده نشد.

اتفاق در حالی روی داد مدیرکل بهزیستی فارس به همراه معاونین از ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات این اداره کل با همراهی خبرنگاران حضور داشتند و همگان از طریق ویدئو کنفرانس شاهد افتتاح پروژه های دیگر استانها بودند.

این وضعیت تا بیش از ۱ ساعت طول کشید اما مسئول هماهنگ کننده وزارتخانه به استان فارس توجه نکرد و به ناگاه اعلام پایان مراسم را داشت.


افتتاح ۱۳۲ واحد مسکن معلولین بدون ویدئو کنفرانس++++++++++اجتماعی گلایه ها


اما مدیرکل بهزیستی استان فارس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالات خبرنگاران مبنی بر تاثیر نوسانات ارز بر روی خریدهای بهزیستی و تاثیر گرانی بر همراهی خیرین، گفت: متاسفانه لوازم بهداشتی و تجهیزات توانبخشی از ۴۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش قیمت داشته که این وضعیت باعث ایجاد مشکل شده است.

مرتضی موسوی ادامه داد: مجموعه بهزیستی نیازهای فراوانی به لوازم بهداشتی و تجهیزات توانبخشی دارد که این افزایش قیمت به طور حتم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده و خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوالی دیگر، نیز گفت: با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی کاهش حدود ۴۰ درصدی کمک های خیرین را در استان فارس شاهد هستیم.

مدیرکل بهزیستی فارس یادآور شد: اما با این حال ۳ هزار نفر خیر با بهزیستی همکاری می کنند که در این راستا ۱۳۰ پزشک نیز به طور رایگان افراد تحت پوشش را درمان می کنند.

موسوی در پاسخ به سوال دیگر، در خصوص سهم بهزیستی از جمع آوری زکات نیز گفت: در شورای زکات استان قرار است بخشی را به مجموعه بهزیستی اختصاص دهند اما تاکنون رقمی مشخص نشده البته در بخش زکات هرمنطقه در همان منطقه نیز هزینه می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 10 شهریور 1397 ، کد خبر: 4390717 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
واقعا دستشون در نکنه که این همه با وعده های خودشون مردم رو گول میزنن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
یهع حرفی میزنین یه وعده ای میدین خودتون دسیگه یادتون نمیاد چی گفتین م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین