مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت افزود: در صورت ارائه شکایت بیمه شدگان، بدیهی است که با متخلفین بر اساس مقررات برخورد خواهد شد.
هاشمی تاکید کرد: خط قرمز سازمان بیمه سلامت، رضایت بیمه شدگان در دریافت خدمات بهداشتی و درمان است و بر اساس تاکید وزیر بهداشت، کاستی در ارائه خدمت به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: رسانهها همواره در راستای اطلاع رسانی صحیح به بیمه شدگان و مردم در کنار سازمان بیمه سلامت قرار داشتند و انتظار میرود اطلاع رسانی مطلوب در این زمینه نیز انجام شود.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 16شهریور 1397 ، کدخبر: 1822662،www.tasnimnews.com