پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۵۳۸
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷
یک مسؤل سازمان بیمه سلامت درباره برخی اظهارنظرها درخصوص تعیین سقف هزینه برای ‏بیمارستان‌ها توضیحاتی ارائه کرد و گفت: خط قرمز سازمان بیمه سلامت، رضایت بیمه شدگان در دریافت خدمات است.

شعارسال: محمد هاشمی با بیان اینکه رعایت قانون بودجه کل کشور مورد تاکید سازمان بیمه سلامت ‏است، اظهار داشت: ارجاع بیماران در بیمارستان‌های دولتی به خارج از بیمارستان تخلف است و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت می‌توانند ‏مراتب شکایت خود را به دانشگاه‌های علوم پزشکی یا ادارات کل بیمه سلامت استان‌ها منعکس کنند.‏

مدیرکل روابط‌ عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت افزود: در صورت ارائه شکایت بیمه شدگان، بدیهی است که با متخلفین بر اساس مقررات برخورد خواهد شد.‏

هاشمی تاکید کرد: خط قرمز سازمان بیمه سلامت، رضایت بیمه شدگان در دریافت خدمات بهداشتی و درمان است و بر اساس تاکید ‏وزیر بهداشت، کاستی در ارائه خدمت به هیچ عنوان قابل قبول نیست.‏

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: رسانه‌ها همواره در راستای اطلاع رسانی صحیح به بیمه شدگان ‏و مردم در کنار سازمان بیمه سلامت قرار داشتند و انتظار می‌رود اطلاع رسانی مطلوب در این زمینه نیز انجام شود.‏


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 16شهریور 1397 ، کدخبر: 1822662،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین