پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۸۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
استاندار ایلام گفت: با کمک دستگاه قضا پیگیر احقاق حق مال باختگان مهر ماندگار (خوشه طلایی) تعاون روستایی استان هستیم.استاندار ایلام تصریح کرد: چندین بار تعدادی از افراد مالباخته تجمع کرده اند که دادستان آنان را دعوت به آرامش کردند، روند تعیین تکلیف این افراد نباید طولانی شود و هرچه سریعتر با حضور موثر مسئولان تعاون روستایی مرکز این مشکل جمع و برطرف شود.

شعار سال: قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در نشست بحث و بررسی پیرامون موسسه مهرماندگار تعاون روستایی ایلام که با حضور مدیرعامل تعاون روستایی کشور برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون نشست های زیادی در این خصوص برگزار شده و دستگاه قضا با جدیت به پرونده ورود کرده اما هنوز وضعیت سپرده گذاران و چگونگی پرداخت سپرده های آنها مشخص نشده که باید روند رسیدگی به این پرونده تسریع شود.

او افزود: با توجه به غیر قانونی بودن فعالیت های این شرکت انتظار داریم که با حضور موثر مسئولان تعاون روستایی مرکز هرچه زودتر این پرونده جمع بندی شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: چندین بار تعدادی از افراد مالباخته تجمع کرده اند که دادستان آنان را دعوت به آرامش کردند، روند تعیین تکلیف این افراد نباید طولانی شود و هرچه سریعتر با حضور موثر مسئولان تعاون روستایی مرکز این مشکل جمع و برطرف شود.

ریس اداره نظارت استانی بانک مرکزی در غرب کشور نیز ضمن ارائه گزارشی از روند رسیدگی به مشکلات مالی این موسسه گفت: مکرر پیگیری شده که مجوز غیر قانونی بوده است.

هواس بیگی اظهار داشت: بانک مرکزی به درخواست استانداری ورود کرده، حساب سازی شده، اما نرم افزار مالی بلاک بوده و بسیاری از قسمت ها قابل دسترسی نبود، ریز سپرده گذاران استخراج شده که باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف نهایی شود.

به گفته وی مبلغ 220 میلیارد ریال ریز سپرده ها بوده که تراز قانونی 250 میلیارد ریال را نشان می دهد.

ریس اداره نظارت استانی بانک مرکزی در غرب کشور تاکید کرد: مبلغ 130 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است که می شود آنها را وصول کرد و بدهی سپرده گذاران را پرداخت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان ایلام نیز گفت: در این خصوص کوتاهی شده،باید مجموعه حاکمیت تاوان این قصور خود را بدهد، تفهیم اتهام اخلال در نظام مالی کشور و سکوت مدیر و مسوولان در قانون به عنوان معاونت در جرم تلقی می شود.

افشار خسروی زاد افزود: بانک مرکزی و تعاون روستایی قصور کرده اند زیرا باید زودتر اقدام می شد تا از طریق نیروی انتطامی این واحد غیر مجاز پلمب شود.

در ادامه این نشست مقرر شد پس از حساب رسی دقیق از وضعیت سپرده ها بر اساس سود آنها و قرار صدور رای برای اموال افراد متخلف و تعاونی در نشستی چگونگی پرداخت سپرده ها به افراد با عاملیت یک بانک و همچنین وصول تسهیلات انجام شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا تاریخ انتشار 4 مهر 97، کدمطلب: 757193، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
باید تاوان کوتاهی های انجام شده در مسئله ی مهر ماندگار پس گرفته بشه. کسی نباید عقب بکشه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین