پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۰۵۰
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
شهرداری شیراز به جای استفاده از تصاویر رزمندگان دفاع مقدس در بیلبورد های شهری از تصویر سربازان رژیم صهیونیستی استفاده کرده است!

شعارسال: این بنر در بیلبورد میدان نمازی شیراز نصب شده بود.

‌اسلحه های ام ۱۶، بند حمایل، لباس، کلاه روی دوش نیز از نشان های سربازان رژیم کودک کش صهیونیستی است.

آنچه مشاهده میکنید تصویر اصلی و تصویر ویرایش شده است. کاربران فضای مجازی نسبت به این بنر واکنش نشان دادند و تصاویر این بنر در شبکه های اجتماعی و رسانه های استانی و کشوری بازنشر داده شد.

مشاهدات حاکی از آن است که بنر جمع آوری شده است.

سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) در صفحه تویتری خود نوشت: ماموریت تکمیل شد«متشکرم

دستغیب رئیس شورای شهر شیراز خواستار بررسی فوری علت انتشار بنری موهوم با تصاویر سربازان اسرائیلی در سطح شهر شیراز و برخورد قاطع با عوامل آن شد.«سیداحمدرضا دستغیب» در نامه ای به رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر شیراز آورده است: جناب آقای دکتر تنوری رییس محترم کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز احتراما پیرو انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص نصب بنری در میدان نمازی شیراز که در طراحی آن از تصویر سربازان رژیم غاصب صهیونیستی استفاده شده است، لازم است جنابعالی موضوع را با فوریت مورد بررسی قرار دهید و گزارش آن را به هیات رییسه ارسال فرمایید .بدیهی است در صورت صحت موضوع، لازم است برخورد جدی با دست اندرکاران مربوطه صورت پذیرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رکنا، تاریخ انتشار: 5مهر1397 ، کدخبر: 419713 : www.rokna.net


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین