پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
نماینده سازمان ملل در امور یمن طی سخنانی گفت که راه‌حل درگیری‌ها در یمن به غیر سیاسی نمی‌تواند باشد.

شعارسال: "اسماعیل ولد الشیخ" نماینده سازمان ملل در امور یمن طی سخنانی گفت که راه‌حل درگیری‌ها در یمن به غیر سیاسی نمی‌تواند باشد.

وی در ادامه گفت: تمامی طرف‌ها حمایت خود از کمیسیون هماهنگی و کمیته محلی برای تثبیت درگیری‌ها اعلام کرده‌اند.

اسماعیل ولد الشیخ گفت: از تمامی طرف‌ها برای فراهم کردن شرایط عملکرد سازمان‌های بشردوستانه در تمامی استان‌ها دعوت می‌کنیم.

نماینده سازمان ملل در امور یمن گفت: مذاکرات صلح در کویت فرصت تاریخی را برای تمامی طرف ها برای رسیدن به راه حل مسالمت آمیز فراهم آورده است.

نشست گروه‌های یمنی در کویت با توافق برای تشکیل کمیته‌های مشترک با هدف بررسی دیدگاه‌های پیشنهاد شده، به کار خود پایان داد.

صبح روز چهارشنبه اسماعیل ولد الشیخ احمد نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد که تیم مذاکراتی عبدربه منصور هادی رئیس جمهور (مستعفی و فراری یمن) به میز رایزنی‌های مستقیم در کویت بازگشت.

وی در بیانیه ای افزود: توافق شد که کمیته برقراری آتش بس و هماهنگی، اوضاع دشوار میدانی را بررسی و گزارش مفصلی درباره آن به مراجع ذی‌ربط ارائه دهد.

تیم مذاکراتی صنعا متشکل از نمایندگان انصارالله و حزب کنگره ملی بر لزوم موفقیت گفت‌وگوهای کویت برای توقف جنگ و پایان محاصره تحمیلی علیه ملت یمن تاکید کرد.

در طول مذاکرات کویت در سطح میدانی مزدوران عبدربه منصور با حمایت ائتلاف تحت رهبری عربستان به گلوله باران توپخانه ای و موشکی مناطق مختلف بخش نهم در شمال شرقی شهر صنعا ادامه دادند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16اردیبهشت1395، کدخبر: 1067315: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین