پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
رئیس مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران در جمع خبرنگاران از ثبت بیش از 30 میلیارد تومان تراکنش در نیمه نخست نمایشگاه بیست و نهم خبرداد.

شعارسال: مسعود شهرام‌نیا قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران درباره میزان فروش نمایشگاه کتاب تهران تا روز گذشته (دوشنبه 20 اردیبهشت ماه) توضیح داد: مطابق با اطلاعات بانک شهر 30 میلیارد تومان تراکنش ظرف نیمه نخست نمایشگاه ثبت شده که البته به دلیل پر رنگ بودن فروش‌های نقدی و همچنین استفاده از دستگاه‌های کارتخوان سایر بانک‌ها حدس می‌زنیم میزان فروش نمایشگاه در این بازه زمانی دو برابر یعنی 60 میلیارد تومان باشد.

وی ضمن این مطلب که میزان فروش نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه سال قبل 15 تا 20 درصد افزایش داشته، درباره سایر مباحث نمایشگاه توضیح داد: خوشبختانه امور نمایشگاهی به نظم قابل قبولی رسیده و در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات نیز شرایط بهتر شده است و مشکلات جنبی نظیر قطعی برق نیز نداشته‌ایم.

وی با اشاره به نظرسنجی‌های انجام شده در رابطه با نمایشگاه کتاب خاطر نشان کرد: چند گروه نظرسنج هم از طریق شهرداری و هم ارشاد مشغول نظرسنجی در فضای نمایشگاه هستند که مطابق با اطلاعات ثبت شده 75 تا 80 درصد مردم از برگزاری نمایشگاه کتاب رضایت داشتند.

شهرام‌نیا درباره برنامه روز اختتامیه نیز گفت: اختتامیه رأس ساعت 15 روز شنبه 25 اردیبهشت ماه در طبقه زیرین ساختمان تشریفات واقع در شهر آفتاب برگزار می‌شود و سخنران اصلی این برنامه نیز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

وی ضمن بیان این مطلب که ناشران برتر در نمایشگاه کتاب در مراسم اختتامیه مورد تجلیل قرار می‌گیرند، ادامه داد: به احتمال زیاد تفاهم‌نامه نمایشگاه کتاب در همین مراسم به امضای شهردار تهران و وزیر فرهنگ و ارشاد خواهد رسید و اگر نه تفاهم‌نامه در مراسمی که برای تجلیل از برگزار کنندگان نمایشگاه برگزار می‌شود به امضا خواهد رسید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار خبر 21 اردیبهشت 1395، کدمطلب: 103570 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین