پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۲۲۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
مردم شهرستان ملکشاهی همچنان با مشکل کدورت آب مواجه هستند، مسئولان می گویند برای حل این مشکل طرح آبرسانی به این شهرستان سال آینده به اتمام می رسد.

شعارسال: مردم شهرستان ملکشاهی همچنان با مشکل کدورت آب مواجه هستند، مسئولان می گویند برای حل این مشکل طرح آبرسانی به این شهرستان سال آینده به اتمام می رسد.

 کدورت بالای آب شرب شهرستان ملکشاهی مشکلاتی را برای مردم این شهرستان به وجود آورده مشکلی که باعث شده تا مردم ملکشاهی هر روز مسیر زیادی را برای تهیه آب از چشمه ها طی کنند.

رضا الماسی یکی از اهالی شهرستان ملکشاهی گفت: در شهرستان مشکل کدورت آب داریم به گونه ای که نه جهت مصارف خانه و نه در مصرف غذا و آشامیدن از این آب نمی توان استفاده کرد.

وی گفت: به همین ما هر روز مجبور هستیم کیلومترها راه را طی کنیم که آب چشمه جهت مصارف و آشامیدن تهیه کنیم.

احمد سلیمانی یکی از کارشناسان بهداشت در این زمینه  گفت: به استناد آزمایشات و نتایج کلرسنجی که انجام گرفته مقداری کدورت آب در این شهرستان بالا است.

آخرین وضعیت آبرسانی به ملکشاهی

میزان کدروت آب شهرستان ملکشاهی در شرایط بارندگی چندین برابر حد مجاز می شود البته در سال های گذشته برای حل این مشکل طرح انتقال آب شهرستان ملکشاهی اجرا شده اما در سال های اخیر این طرح به علت تخصیص ناکافی اعتبار با وقفه های گاه و بی گاه دست و پنجه نرم می کند.

افشین مظاهری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام اظهار داشت: امسال توجهی که وزارت نیرو به این امر داشت اعتبارات خوبی به طرح آبرسانی به ملکشاهی اختصاص داد، امیدواریم که سال آینده نیز بتوانند اعتبار خوبی در این زمینه داده شود که بتوانیم طرح آبرسانی این شهرستان را در سال ۹۸ به اتمام برسانیم.

مظاهری برای حل کوتاه مدت این مشکل افزود: به محض این که برنده مناقصه مشخص شد طی مدت کوتاهی کار ساخت آب شیرین کن را انجام خواهیم داد و امیدواریم که تا پایان سال بتوانیم آب شیرین کن را به اتمام برسانیم تا مردم شهرستان از آب آن استفاده کنند.

نصب آب شیرین کن به طور موقت می تواند مشکل آب آشامیدنی را تا حدودی حل کند اما رفع کامل این مشکل نیازمند عزم و تلاش مسئولان است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 28آبان 1397 ، کدخبر: 4462168،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین