پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۶۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که آمریکا به حل مسائل سوریه علاقه ندارد و تلاش ها برای حل و فصل سیاسی بحران این کشور برای واشنگتن چندان جالب نیست.

شعارسال: سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که آمریکا به حل مسائل سوریه علاقه ندارد و تلاش ها برای حل و فصل سیاسی بحران این کشور برای واشنگتن چندان جالب نیست.

 خانم «ماریا زاخارووا» روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی در ساختمان وزارت امور خارجه روسیه افزود: آمریکا از اعزام ناظر به مذاکرات صلح آستانه خودداری می کند و تلاش های دیگران برای حل بحران سوریه را نادیده می گیرد.

یازدهمین نشست صلح سوریه روز پنجشنبه در آستانه پایتخت قزاقستان برگزار و با صدور بیانیه ای با محوریت تاکید بر حفظ تمامیت ارضی و حاکمیت ملی و استقلال سوریه به کار خود پایان داد.

جمهوری اسلامی ایران ، ترکیه و روسیه به عنوان کشورهای ضامن صلح سوریه بار دیگر بر پایبندی قاطع خود به تمامیت ارضی و استقلال و حاکمیت ملی سوریه و اهداف و اصول معاهده سازمان ملل تاکید و خاطرنشان کردند که هدف از نشست آستانه حفظ وحدت و استقلال سوریه است.

بحران سوریه در 24 اسفندماه سال 1389 شروع شد؛ این بحران ابتدا صنفی بود، ولی با ظهور گروه های تروریستی - تکفیری که از سوی آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان، قطر و ترکیه حمایت و تجهیز شدند، به غائله ای خونبار تبدیل شد که تاکنون نیز ادامه دارد؛ جنایات تروریست های تکفیری مورد حمایت جبهه غربی - عربی - صهیونیستی تاکنون موجب کشته شدن بیش از نیم میلیون سوری شده و آوارگی بیش از 12 میلیون نفر را به همراه داشته است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار: 9آذر 97، کدخبر:83117634 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین