پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۳۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
قرار است از شانزدهم آذر نمایشگاه گروهی از آثار سیزده نقاش و خطاط برجسته معاصر ایران، تا ٢٣ آذر ٩٧ در گالری کلاهدوزان برگزار ‌شود.در این نمایشگاه آثاری از محمد احصایی، نصرالله افجه‌ای، حجت امانی، یعقوب امدادیان، فرامرز پیلارام، مهدی حسینی، صادق تبریزی، مریم سالور، داوود قنبری، رضا مافی، حسین محجوبی، منوچهر نیازی و گیزلا وارگا سینای به نمایش درمی‌آید. نکته جالب این نمایشگاه این است که بعضی از هنرمندان خالق آثار این نمایشگاه در قید حیات نیستند.

شعارسال: قرار است از شانزدهم آذر نمایشگاه گروهی از آثار سیزده نقاش و خطاط برجسته معاصر ایران، تا ٢٣ آذر ٩٧ در گالری کلاهدوزان برگزار ‌شود.

در این نمایشگاه آثاری از محمد احصایی، نصرالله افجه‌ای، حجت امانی، یعقوب امدادیان، فرامرز پیلارام، مهدی حسینی، صادق تبریزی، مریم سالور، داوود قنبری، رضا مافی، حسین محجوبی، منوچهر نیازی و گیزلا وارگا سینای به نمایش درمی‌آید. نکته جالب این نمایشگاه این است که بعضی از هنرمندان خالق آثار این نمایشگاه در قید حیات نیستند.

این نمایشگاه که مفهوم مشترک آثار آن، هنر ایرانی- اسلامی و عنوان آن «در جست‌وجوی خود» است، به نشانی خیابان دستگردی(ظفر)- خیابان دکتر مصدق(نفت شمالی)- نبش کوی دهم- مجتمع سایا- گالری کلاهدوزان افتتاح خواهد شد.

آثار نفیس این نمایشگاه به همت سید حمزه کلاهدوزان، مؤسس و مدیر گالری گردآوری شده است. این گالری تمام روزهای هفته دایر است و ساعت بازدید 11 تا ٢١ خواهد بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:11 آذر 1397 ، کدخبر: 83120187،www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
م.آ75
امیدوارم گرایش مردم به این جور نمایشگاها افزایش پیدا کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین