پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۴۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
آشنا به دلیل سوابق امنیتی طولانی، معمولا سعی می‌کند با توئیت‌های مبهم و دوپهلوی خود، در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر عمل کند.مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور از طریق همین توئیت‌ها بارها به ایراد اتهام و یا توهین به افراد مختلف پرداخته که البته تدابیر ویژه آشنا باعث شده بار حقوقی خاصی متوجه او و اطرافیانش نشود.

شعار سال: حسام‌الدین آشنا، مشاور نام‌آشنای رئیس‌جمهور روحانی در حوزه رسانه است که بیشتر با توئیت‌های عجیب و غریبش شناخته می‌شود. آشنا به دلیل سوابق امنیتی طولانی، معمولا سعی می‌کند با توئیت‌های مبهم و دوپهلوی خود، در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر عمل کند. مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور از طریق همین توئیت‌ها بارها به ایراد اتهام و یا توهین به افراد مختلف پرداخته که البته تدابیر ویژه آشنا باعث شده بار حقوقی خاصی متوجه او و اطرافیانش نشود. البته این متن‌ها به‌گونه‌ای تنظیم می‌شوند که در این جنگ روانی، اغلب کاربران فضای مجازی متوجه مخاطب اصلی توئیت‌های وی می‌شوند.

با تمام این اوصاف، آشنا نشان داده که علیرغم تبحر در مسائل امنیتی و جنگ روانی، آشنایی چندانی با فضای رسانه‌های نوین و قواعد حاکم بر آن ندارد و همین موضوع باعث شده که گاف‌های متعددی نیز توسط وی در ذهن مخاطبان ثبت شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 11آذر 97، کدخبر: 13970911001153، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین