پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
به همت جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل کتاب مدیریت کیفیت جامع با رویکردی به سازمان‌های دولتی و بیمارستان‌ها توسط انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شد.

شعارسال :این کتاب توسط اکرم السادات سعید مهدوی تالیف شده و به عنوان منبع علمی در زمینه مدیریت کیفیت جامع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مهران محمدی مسئول انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با اشاره به اینکه کتاب مدیریت کیفیت جامع در سه فصل مفصل به مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان‌ها و سازمان‌های دولتی می‌پردازد، ادامه داد: این كتاب 85 صفحه‌ای بوده و در آن مولف تلاش کرده است ضمن اشاره به تاریخچه و مفاهیم کیفیت، فلسفه اجرای مدیریت کیفیت، اصول و معیارهای مربوط به آن، به ويژگي‌هاي مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتي، مشكلات اجرايي این سیستم در این بخش، ابعاد آن در بخش دولتي و كيفيت خدمات دراين بخش نگاه مطلوبی ارائه کند.

وی افزود: قیمت این کتاب را صد هزار ریال اعلام و گفت: پایان بخش این کتاب مفید مروری بر اجرای مدیریت کیفیت جامع در یکی از مهمترین انواع سازمان‌های دولتی درکشور یعنی بیمارستان‌ها است که کیفیت در آن با جان انسان ها سر و کار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سايت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا" استان اردبیل ، تاریخ انتشار سه شنبه 17 شهریور 1394 ، کد مطلب : 946-2893-5 : www. ardabil.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین