پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۸۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
خیابانی که در ضلع جنوبی امامت فنی و حرفه ای یاسوج واقع شده فاقد هرگونه خدمات شهری مانند جدول کشی، آسفالت، پایه برق و غیره بوده که باعث نارضایتی شهروندان شده است.

شعارسال: مبلمان منظم و زیبای شهری از مولفه های مهم برای رفاه حال ساکنین یک استان، شهر و یا یک منطقه است، از آنجایی که این پارامتر بسیار حائز اهمیت بوده شهروندان انتظار دارند که به این مهم به صورت ویژه پرداخته شود.

خیابانی در یاسوج در اراضی منطقه زیرتل وجود دارد که نام و نشانی ندارد و گمنام مانده است؛ خیابانی که در ضلع جنوبی امامت فنی و حرفه ای یاسوج واقع شده فاقد هرگونه خدمات شهری مانند جدول کشی، آسفالت، پایه برق و غیره بوده که باعث نارضایتی شهروندان شده است.

ساکنین این خیابان از نبود آب، گاز و برق که از مهم ترین امکانات در فصل سرما بوده ناراضی هستند و هرچه قدر که برای اتصال شبکه گاز رسانی، برق و آب به اداره مربوطه مراجعه می کنند به در بسته می خورند و کار به جایی نمی برند.

علاوه بر این، همان طور که ساکنین این محل این در فصل سرد و سوزناک از سال را به سر می برند که همراه با بارش باران و برف است، از نبود جاده آسفالت رنج برده و عملا تردد برای آنان سخت دشوار شده و شرایط برای آنان به گونه ای است که حتی افرادی که در عشایری زندگی می کنند از امکانات بیشتری برخوردار هستند.

اینها تنها بخشی از مشکلات ساکنین این منطقه بود، معظل دیگری که با آن دسته و پنجه نرم میکنند وجود ماشین آلات سنگین و سگ های ولگردی است که هرکدام جای بحث و بررسی دارد، اما خواسته ی ویژه ای که اهالی این منطقه دارند این است که شبکه گازرسانی برای آنان مهیا شود تا بتوانند زمستان سرد و سخت را پشت سر بگذارند، البته خط لوله گاز برای این خیابان وصل شده اما به شبکه اصلی گاز متصل نشده اند.

در زیر تصاویر از این خیابان آورده شده است:



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از شبکه خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 12دی 1397 ، کدخبر:112236 ،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین