پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۹۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
علی خوبی نژادیان گفت:در ادامه عملیات اجرای آسفالت لایه رویه «توپکا» جاده چهارخطه لیکک به بهبهان با شروع کار، شخصا بازدید و توصیحات و تذکرات و نکات فنی کار به عوامل یادآوری شد.

شعار سال:رئیس اداره راه و شهرسازی در واکنش به اظهارات برخی کاربران در فضای مجازی مبنی بر لزوم نظارت بر کیفیت آسفالت پروژه چهارخطه کردن جاده لیکک به بهبهان،از تلاش برای رفع مشکلات سد راه کمی و کیفی سازی پروژه خبر داد.

 علی خوبی نژادیان تصریح کرد:در ادامه عملیات اجرای آسفالت لایه رویه «توپکا» جاده چهارخطه لیکک به بهبهان با شروع کار،  شخصا بازدید و توصیحات و تذکرات و نکات فنی کار به عوامل یادآوری شد.

 

وی افزود: بعد از این کار نامه کتبی به آزمایشگاه فنی مکانیک خاک شهرستان و کارخانه آسفالت زدم و از هر دو خواستم مطابق مشخصات فنی پروژه هم طرح اختلاط ارائه شود و هم کنترل و چک شود.

 

خوبی نژادیان خاطرنشان کرد: دوباره ناظر مقیم شهرستان و ناظر مقیم مشاور طرح را همزمان به محل فرستادیم و در محل توضیحات داده شد و مقرر شده اصلاحات لازم با هماهنگی عوامل کار « کارفرما،  مشاور، همکاران استانی و پیمانکار » انجام و ملاک عمل قرار گیرد .

 

وی گفت: در قرار داد پیمانکار فقط باند رفت به بهبهان لحاظ شد و از طرفی حجم قرارداد با توجه به کارهای اضافی نیز تکمیل و جایی برای ابلاغ 25درصد قراردادهم باقی نماند و از جهت دیگر نیز مسیر قدیمی نیاز به ترمیم، تعمیر و اصلاح دارد که درتعهد پیمانکار نمی باشد.

 

رئیس اداره راه وشهرسازی بهمئی افزود: مسیری که نیاز به ترمیم دارد بایستی در قالب قرارداد جدید آن هم از طرف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ابلاغ شود که با توجه به کمبود وقت و عدم برآورد دقیق آن با شرایط فعلی «نبود قیر و نقدینگی » زمان بر بوده و نیاز به تصمیم گیری و بررسی بیشتر دارد.

 

 خوبی نژادیان تصریح کرد:در نقاطی که انتقاد شد ضخامت کم هست  بعلت اینکه اختلاف ارتفاع در دو لاین « قدیم و جدید » از بین برود و برای وسائل نقلیه در حین تردد و عبور و مرور اتفاقی رخ ندهد، بایستی از نقطه ای صفر و به سمت ضخامت مطلوب و مطابق مشخصات پیش رود و چیزی طبیعی و واقعی است.

 

وی ادامه داد: در خصوص دانه بندی «ریز و درشتی مصالح آسفالت » از طرف ما و آزمایشگاه تذکرات و مشخصات فنی یادآوری شد و کارخانه آسفالت هم ملزم به اصلاح گردید که متعاقبا طرح اختلاط مصالح ارائه می شود.

 

خوبی نژادیان  در پایان گفت: با پیگیری های بعمل آمده با عوامل مربوطه و با بازدید حضوری و تصمیم در محل چگونگی تامین و تخصیص اعتبار موضوع حل و سعی می شود کمبود با اجرای آسفالت کل عرض جاده « هر دو لاین رفت و برگشت » مرتفع شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، به تاریخ: 14 تیر ۱۳۹۹،‌کد خبر:‌ 160465  ،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین