پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی با تاکید بر استقلال و کمک به معیشت مددجویان گفت: سه هزار و ۶۷۰ مددجوی این استان در ۹ ماه امسال از تسهیلات اشتغال بهره مند شدند.

شعارسال: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی با تاکید بر استقلال و کمک به معیشت مددجویان گفت: سه هزار و ۶۷۰ مددجوی این استان در ۹ ماه امسال از تسهیلات اشتغال بهره مند شدند.

 یونس فاتح روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مددجویان کمیته امداد استان در این مدت بیش از ۶۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از منابع بانکی و صندوق امداد ولایت دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه بانک‌های عامل آذربایجان شرقی بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت کردند، افزود: ۲ هزار و ۶۲۳ نفر از مددجویان حایز شرایط اشتغال پس از معرفی به بانک‌های عامل استان تسهیلات اشتغال دریافت کردند.

فاتح با بیان اینکه ۱۹ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال از تسهیلات پرداختی به مددجویان زیر حمایت، توسط صندوق امداد ولایت بوده است، بیان کرد: ۹۵۶ نفر از مددجویان زیرحمایت کمیته امداد استان در ۹ ماهه امسال با دریافت تسهیلات اشتغال از صندوق امداد ولایت صاحب شغل شدند.

وی ادامه داد: در این مدت ۷۰ نفر از راه اشتغال پایدار روستایی و ۲۱ نفر نیز براساس تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات اشتغال دریافت کردند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی با تاکید به اینکه اکنون بیش از ۲۸ هزار طرح اشتغال، زیر نظارت این نهاد در حال اجرا است، افزود: ناظران طرح های اشتغال با نظارت‌های دقیق خود در طول اجرای طرح مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به مجریان ارایه می‌کنند.

فاتح عنوان کرد: در ۹ ماهه امسال هزار و ۳۲۹ طرح اشتغال در بخش خدمات، ۹۱۴ طرح در بخش صنایع دستی، هزار و ۳۲۰طرح در بخش دامپروری و ۱۰۷ طرح نیز در بخش کشاورزی اجرا شده است.

وی با اعلام اینکه یکهزار و ۱۳۹ طرح اشتغال در مناطق محروم آذربایجان شرقی اجرا شده است، تاکید کرد: ۴۳۸ فارغ التحصیل دانشگاهی زیر حمایت این نهاد تسهیلات اشتغال به مبلغ ۷۶ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال دریافت کرده اند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری ندای ارسباران ، تاریخ انتشار:17 دی 1397 ، کدخبر:45678 www.nedayearasbaran.ir،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
اشتغال زایی در روستاها و مناطق محروم از مهمترین مسائل جامعه است که باید پیگیری بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین