پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۴
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشت و صنعت مغان نباید مثل کشتارگاه اردبیل واگذار شود گفت: ما در مجلس از طریق تحقیق و تفحصی که در مورد واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به بخش خصوصی داده‌ایم مشکل قیمت‌گذاری پایین این شرکت را رفع خواهیم کرد.

شعارسال: صدیف بدری اظهار کرد: کشتارگاه اردبیل در سال 1385 به بخش خصوصی واگذار شده و آقای پوری‌حسینی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور، با شرکایش در آن زمان برنده مزایده شده است.

وی افزود: پوری حسینی در زمان واگذاری کشتارگاه اردبیل رئیس سازمان خصوصی‌سازی نبوده، اما وی و شرکایش از بابت تسهیلات این مجموعه صنعتی در حال حاضر بیش از 200 میلیارد ریال به بانک ملی ایران بدهی معوق دارند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دولت و بانک ملی ایران در خصوص عدم پیگیری این معوقات بانکی تصریح کرد: در شرایطی که مردم عادی به دلیل عدم پرداخت اقساط تسهیلات ناچیز به شدت و سرعت مورد پیگرد قرار می‌گیرند، نظام بانکی کشور چگونه در برابر آقای پوری حسینی و شرکایش تا این اندازه نرمش و ملایمت از خود نشان داده است؟

وی ادامه داد: فردی که به عنوان بدهکار بانکی مطرح است باید در برابر دستگاه قضایی پاسخگو باشد نه اینکه بر صدر سازمانی که اختیار دارایی‌های عمومی و بیت‌المال به آن سپرده شده است تکیه بزند.

بدری در ادامه با اشاره به شائبه‌های موجود در واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی گفت: در مورد واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دو مورد حائز اهمیت بود؛ یکی اهلیت خریدار و دیگری مبنای قیمت‌گذاری که اهلیت خریدار در موضوع دوم مورد تأیید است اما مبنای قیمت‌گذاری این شرکت همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

وی با بیان اینکه کشت و صنعت مغان نباید مثل کشتارگاه اردبیل واگذار شود بیان کرد: ما در مجلس از طریق تحقیق و تفحصی که در مورد واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به بخش خصوصی داده‌ایم مشکل قیمت‌گذاری پایین این شرکت را رفع خواهیم کرد تا قیمت‌گذاری متناسب با دارایی‌های این مجموعه عظیم باشد و حقی از بیت المال و منافع عموم مردم استان ضایع نشود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در پایان از پیگیری‌های دادستان اردبیل و اقشار مختلف مردم استان در خصوص واگذاری کشتارگاه اردبیل و کشت و صنعت مغان تشکر و قدردانی کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 17دی1397 ، کدخبر: 13971017000069: www.ardabil.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Seychelles
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
به بخش خصوصی واگذار میشه بعد یکسری کارگربیکار میکنند بعدم یا تغییر کاربری میدن یا تعطیلش میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین