پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۹۴
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: برخی از افراد حتی با شعار ما «اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» هم مشکل‌ دارند تا مبادا روحیه انقلابی مردم تحریک شود.
شعار سال: حجت‌الاسلام مهدی طائب امشب در جمع مردم لنجان اظهار کرد: برخی از افراد حتی با شعار ما «اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» هم مشکل‌ دارند تا مبادا روحیه انقلابی مردم تحریک شود.

وی افزود: برخی از افراد داخلی به دنبال تطهیر چهره آمریکا هستند تا با این کار زمینه اجرایی شدن برجام 2 و 3 را در کشور فراهم کنند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمنان به دنبال حذف جریان و نیروهای انقلابی در کشور هستند، متذکر شد: عده‌ای به دنبال ترویج اسلام آمریکایی در کشور هستند و درصدد هستند روحیه استکبارستیزی مردم را تضعیف کنند.

طائب تبیین کرد: طرف‌های غربی حقوق هسته‌ای ایران را به خاطر قدرت کشورمان پذیرفته‌اند، اگرچه در این مدت بیش از هر چیز دیگری شاهد عقب‌نشینی طرف ایرانی و بدعهدی‌های آمریکا بودیم.

وی در ادامه انقلاب اسلامی ایران را مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان(عج) دانست و تأکید کرد: باید به معنی واقعی کلمه منتظر امام زمان(عج) باشیم و شعارهای‌مان توأم با عمل باشد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار ادامه داد: اگر به زمان امام موسی کاظم(ع) برگردیم و ایشان را در زندان ببینیم، آیا در سالگرد ولادت ایشان به پای‌کوبی می‌پردازند یا برای رفع حصر ایشان و ورود این امام بزرگوار به جامعه تلاش می‌کنند؟!

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به تحولات منطقه و کارشکنی برخی از عوامل داخلی و خارجی در خصوص اعلام بی‌طرفی ایران در این مبارزات، یادآور شد: از آنجایی‌ که هم‌اکنون در بلندی‌های جولان شرایط حساسی برقرار است و راهی تا پیروزی و تسلط بر صهیونیست‌ها و جبهه استکبار باقی نمانده، برخی از افراد درصدد هستند تا همان‌طور که زمان پیامبر اکرم(ص) و امام علی(ع) را در نبردهای موته و صفین با شکست مواجه کردند، امروزه هم این حرکت را با شکست روبه‌رو کنند.

طائب در پایان تشریح کرد: چنانچه امروزه شاهد حمایت آل‌سعود از جریان تکفیری در مناطق سوریه هستیم به خاطر این است که در صورت عدم‌ حمایت از این جریان و نابودی داعش و صهیونیست‌ها، تمام هویت عربستان از بین خواهد رفت.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 8 خرداد 1395، کد مطلب: 13950308001635، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین