پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴
عضو هیات رییسه موقت مجلس دهم تاکید کرد: انتخاب دو منتخب اهل سنت در هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اتفاقی مثبت و در راستای انسجام است.
شعارسال: محمد قسیم عثمانی روز یکشنبه در مورد حضور دو نماینده اهل سنت در هیات رییسه موقت مجلس دهم افزود: جریان های معاند نظام که طبل تبعیض را می کوبیدند که البته این گونه هم نبود ، حال می خواهند چه بگویند؛ انتخابات هیات موقت مجلس باید نماد روشنی برای آنان باشد که (بدانند) تبعیضی در جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی افزود: کسانی که می خواستند از این ابزار، انسجام و وحدت ما را به هم بزنند امروز به این نتیجه رسیدند که این گونه نبوده است و این یک اتفاق مثبت است.

منتخب مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور ما یک تنوع قومی و مذهبی زیادی دارد، اظهار داشت: در کشور ما همه مردم به نوعی خود را در ارکان تصمیم گیری نظام و کشور موثر می دانند و این، حس خوب را به جامعه می دهد و جامعه اهل سنت به این باور رسیدند و بیشتر می رسند که اگر بتوانند خود را به اثبات برسانند، می توانند مقام های بالاتر هم داشته باشند و یک سقفی وجود ندارد که ما تا یک نقطه بیشتر نمی توانیم برویم.

عبدالکریم حسین زاده منتخب مردم نقده و اشنویه به عنوان دبیر و محمد قسیم عثمانی منتخب مردم بوکان به عنوان ناظر توانستند به هیات رییسه موقت مجلس دهم راه یابند.

با اندكي اضافات و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 9 خرداد 1395، کد خبر: (5360576) 82092827، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین