پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۶۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: برای ایام مبارک دهه فجر امسال همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب ۴۹۰ طرح و پروژه قابل افتتاح با اعتباری حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده که حدود ۳ هزار و ۹۵۵ شغل به واسطه این پروژه ها ایجاد خواهد شد.شهبازی شامگاه سه شنبه با حضور در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری از صدا و سیمای مرکز البرز با قدردانی از انعکاس دستاوردهای نظام از این شبکه افزود: در آستانه ایام دهه مبارک فجر و جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که یادآور افراد ارزشمندی است که با جان و خون خود برای تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تلاش کردند.

شعار سال: شهبازی شامگاه سه شنبه با حضور در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری از صدا و سیمای مرکز البرز با قدردانی از انعکاس دستاوردهای نظام از این شبکه افزود: در آستانه ایام دهه مبارک فجر و جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که یادآور افراد ارزشمندی است که با جان و خون خود برای تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تلاش کردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با خواست و همراهی مردم در سال ۵۷ به پیروزی رسید و مردم در این راه سختی های بسیاری را نیز متحمل شدند ولی پای آرمان ها نظام ایستادند.

***امروز با حضور در مرقد مطهر امام راحل (ره) با آرمان های معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردیم

شهبازی با اشاره به حضور در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: امروز با جمع عظیمی از مردم و مسئولان استان برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و بیعت با رهبر فرزانه انقلاب در حرم مطهر بنیان گذار انقلاب اسلامی حضور یافتیم.

وی افزود: همه اقشار مختلف مردم، زن و مرد، پیر و جوان با همراهی مسئولان استان برای تجدید بیعت با امام راحل (ره) در کنار هم آمده که بگویند پای اهداف، اصول و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

استاندار البرز اضافه کرد: در زمان معارفه بنده بعنوان استاندار البرز، رییس جمهور سخنرانی بسیار خوب و کاملی در مورد ظرفیت های استان البرز داشتند.

وی گفت: البرز علی رغم مساحت کم، قطعه ای از بهشت است چراکه در حوزه های مختلف صنعتی، کارآفرینی، ۱۰ شهرک صنعتی دولتی و خصوصی، در حوزه کشاورزی با رتبه های برتر در محصولات زراعی و باغی که یکی از اهم آنها تولید گندم و رکورد ۱۳.۵ تن در هکتار و ... دارای ظرفیت های فراوانی است.

***برنامه محور درصدد بهره برداری از ظرفیت های گردشگری البرز هستیم

شهبازی افزود: از مردم عزیز البرز دعوت می کنیم که از ظرفیت ها و تلاش های فرزندان البرز پارک های علم و فناوری در حوزه تولید و شغل بازدید کنند تا به توانمندی های داخلی بیش از گذشته پی ببرند.

وی عنوان کرد: در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری البرز، فرصت های بسیاری وجود دارد و در این راستا برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و کوتاه مدت در دستور کار داریم.

استاندار البرز گفت: در بخش گردشگری البرز علی رغم فرصت های موجود، برنامه ریزی دقیقی صورت نگرفته و ظرفیت های این حوزه مغفول مانده است از این رو با بهره گیری از ظرفیت کارشناسان و مسئولان مربوطه درصدد اتخاذ تدابیری ویژه هستیم.

***البرز رتبه اول پرداخت تسهیلات رونق تولید را دارد

وی افزود: اکنون البرز رتبه اول پرداخت تسهیلات رونق تولید را با ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار، دارد که این مبلغ در جهت احیای واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال اعطا شده است.

شهبازی با بیان اینکه این استان دارای جمعیتی تربیت یافته، با سواد و قاعده مند است که با صلح و آرامش کنار هم زندگی می کنند، خاطرنشان کرد: البرز به تعبیر مقام معظم رهبری ایران کوچک است که مهاجرپذیری بالایی دارد چراکه زندگی و رونق در این استان جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ مرکز علمی و تحقیقاتی بزرگ در بخش کشاورزی دارد، گفت: تقویت بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت های موجود از جمله برنامه های مهم استان محسوب می شود.

***فرصت های فراوان البرز، تهدیدها را خنثی می کند

استاندار البرز افزود: با توجه به ظرفیت های فراوانی که در البرز موجود است، چالش خاصی سر راه نداریم چراکه این استان دارای سرمایه اجتماعی ارزشمند و فرصت های اقتصادی و طبیعی بزرگی است.

وی ادامه داد: البرز به سمتی می رود که در سایه اتحاد و انسجام مانند رشته کوه البرز سربلند در عرصه های مختلف کشور ظاهر می شود.

***۴۹۰ پروژه با ایجاد ۳۹۵۵ اشتغال در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد

شهبازی گفت: برای ایام مبارک دهه فجر امسال همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب ۴۹۰ طرح و پروژه قابل افتتاح با اعتباری حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده که حدود ۳ هزار و ۹۵۵ شغل به واسطه این پروژه ها ایجاد خواهد شد.

***از صدا و سیمای البرز و تمامی رسانه هایی که درصدد انعکاس دستاوردهای نظام هستند قدردانی می کنم

وی افزود: از رسانه ملی و تمامی کسانی که تریبون در دست دارند به دلیل انعکاس خوبی که از دستاوردهای نظام دارند، قدردانی می کنم.

استاندار البرز اضافه کرد: در پورتال استانداری البرز امکانی ایجاد شده است که صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی به صورت مستقیم با استاندار البرز در ارتباط باشند و مسائل و دغدغه های خود را بیان کنند.

***تسریع در تکمیل پروژه های راه سازی البرز را با جدیت دنبال می کنیم

وی با اشاره به اهمیت راه های البرز گفت: گره بزرگ ترافیکی در آزادراه تهران-کرج-قزوین وجود دارد که تعریض راه از گرمدره تا حصارک در دستور کار قرار دارد، همچنین پروژه بزرگراه همت با سرعت در حال تکمیل است.

شهبازی افزود: پروژه بزرگ کمربندشمالی کرج که تاثیر بسیاری بر تسهیل در تردد مردم کرج دارد، توسط شهرداری آغاز شده و به جد درصدد جلب توجه ملی به این سو هستیم و تاکنون نیز قول هایی از وزیر راه و شهرسازی دریافت کرده ایم.

وی عنوان کرد: پروژه های بزرگی همچون راه چرمشهر به آبیک، راه هشتگرد به طالقان، مترو هشتگرد، قطار شهری کرج و غیره نیز با جدیت دنبال می کنیم تا در کمترین زمان ممکن در اختیار مردم قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: روز شنبه وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان حضور می یابد و بازدیدی از چند پروژه در شهرستان کرج خواهیم داشت.

***سفرهای شهرستانی طبق زمانبندی در ایام دهه فجر در دستور کار است

وی افزود: سفر های شهرستانی را نیز از ۱۴ بهمن ماه از نظرآباد آغاز می کنیم که افتتاح پروژه ها، دیدار چهره به چهره با مردم و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های شهرستانی است.

شهبازی خاطرنشان کرد: برنامه سفرهای یک روزه در ایام دهه مبارک فجر تدوین شده و روز ۱۵ بهمن ماه طالقان، ۱۶ بهمن ماه فردیس، ۱۷ بهمن ماه اشتهارد و ۱۸ بهمن ماه کرج در نظر گرفته شده همچنین ۱۹ بهمن ماه حضور در مصلای نماز جمعه و ۲۱ بهمن ماه نیز به شهرستان ساوجبلاغ خواهیم رفت.

***مردم و مسئولان البرز منسجم و متحد حماسه ای ماندگار از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بجای می گذارند

وی گفت: در روز ۲۲ بهمن ماه امسال نیز مردم و مسئولان البرز در کنار یکدیگر با حضوری ماندگار و جاودانه، نماد زیبایی از اتحاد، انسجام و همدلی در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی خواهند بود.

***ذخایر کالاهای اساسی مردم البرز برای شب عید به میزان اطمینان موجود است

استاندار البرز با اشاره به روزهای پایانی سال و تمهیدات لازم برای این ایام، افزود: راهکار برخی موضوعات و مسائل ملی و برخی نیز استانی است از این رو آنچه در توان بنده و همکارانم در استان باشد، کوتاهی نخواهیم کرد چراکه در قالب جلسات مستمر تنظیم بازار و بازدید های میدانی بر امور نظارت داریم.

وی اضافه کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی، کالاهای اساسی مردم برای شب عید به اندازه اطمینان وجود دارد و تولیدکنندگان البرز برای استان و کشور ذخایر لازم را مهیا کرده اند.

شهبازی گفت: دولت نیز برای اقشار کم درآمد جامعه بسته های حمایتی در نظر گرفته که در موعد مقرر به آنها اعطا می شود.

***برای پرداخت حقوق و عیدی کارگران و کارمندان استان هیچ مانعی وجود ندارد

وی افزود: ۱۵۰ هزار کارگر و ۴۵ هزار کارمند البرزی نیز در موعد مقرر عیدی و حقوق خود را دریافت می کنند چراکه در این راستا برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

***از مردم دعوت می کنم از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در البرز دیدن کنند

استاندار البرز ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در البرز نیز برگزار می شود که از عمومی مردم دعوت می شود که از این نمایشگاه دیدن کنند.

***به مردم البرز قول می دهم آنچه در توان دارم برای آسایش، آرامش و رفاه آنها برنامه ریزی کنم

وی گفت: به نمایندگی از دولت و نظام در البرز، به مردم قول می دهم آنچه در توان داریم برای آسایش، آرامش و رفاه مردم برنامه ریزی کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین تاریخ انتشار 10بهمن 97، کدخبر: 1227271، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین