پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۹۰۴
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که عملیات نصب پل عابر پیاده همزمان با تردد جاده ای فردا جمعه در آزاد راه تهران - کرج اجرا می شود که احتمال انسداد موقتی مسیر وجود دارد.

شعارسال: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که عملیات نصب پل عابر پیاده همزمان با تردد جاده ای فردا جمعه در آزاد راه تهران - کرج اجرا می شود که احتمال انسداد موقتی مسیر وجود دارد.

مهرداد جهانی اظهارداشت: در اجرای این پروژه که از ساعت ۶ صبح الی ۱۱ پیش از ظهر جمعه در محدوده ورودی شهری کلانشهر کرج انجام می شود، اقدامات پیشگیرانه و ایمنی همزمان با اجرای پروژه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در صورت نیاز، بار ترافیکی خط جنوبی و شمالی آزاد راه تهران - کرج در محدوده میدان شهید سلطانی و زیر گذر شهرک خاتم الانبیا (ص) به جاده مخصوص کرج هدایت خواهد شد که انسدادهای موقتی به مدت ۱۰ دقیقه خواهیم داشت.

روزانه بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در آزاد راه تهران - کرج تردد می کنند.

استان البرز یک هزارو ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی دارد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار : 9 خرداد 98، کد خبر: 83333758،www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین