پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۰۲
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
وزیر خارجه کشورمان گفت: وظیفه ما رفع موانع موجود از جمله در زمینه بانکی است. سرمایه گذاری در ایران و تجارت با ایران، ایمن، سودبخش و با چشم انداز و آینده روشن است.

شعارسال: محمد جواد ظریف طی سخنانی در همایش اقتصادی فنلاند - ایران در هلسینکی گفت: هیئت های تجاری بر اساس اهداف سیاسی با یکدیگر مرتبط نمی شوند. حضور شما بازرگانان در این همایش نشانگر فرصت های موجود در همکاری اقتصادی دو کشور است.

وی افزود: نیازی نیست من به شما بگویم چه فرصت هایی هست، وظیفه ما رفع موانع موجود از جمله در زمینه بانکی است. سرمایه گذاری در ایران و تجارت با ایران، ایمن، سودبخش و با چشم انداز و آینده روشن است.

وزیر خارجه کشورمان ادامه داد: قوت و قدرت ما از تعداد سلاح ها و تجهیزات ما نمی آید بلکه ناشی از مردم ماست، امنیت ما بومی و متکی بر مقاومت و خلاقیت مردم ایران است. ملت ما در برابر تحریم مقاوم و برای ابراز نظرات و انتقادات خود بجای سربریدن، در پای صندوق های رای حاضر می شود و در بخش های اقتصادی فعال است. ما به بخش خصوصی خود اعتماد و اتکا می کنیم ما به نسل جوان تحصیلکرده خود اتکا می کنیم. خوشحالم که صنایع دانش محور با مدیریت جوانها در کشورم روبه گسترش است.

ظریف تصریح کرد: ایران کشوری توانا است و بر موانع بانکی موجود نیز فائق می آید. ایرانیان با قوت و عزم راسخ وارد حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری شده اند و این به نفع دنیا و همسایگان است. امنیت، اقتصاد، علم و تکنولوزی ما بومی بوده و این البته به معنای محروم کردن خود از زنجیره ارزش جهانی نیست. یا با هم برنده می شویم یا با هم می بازیم، مطمئنم همه ما آینده روشن و مثبت را انتخاب می کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11خرداد1395، کدخبر: 3673868: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین