پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۰۵۱
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
حق نوار مرزی با موافقت دولت برای اختصاص در احکام کارکنان استان‌های مرزی کشور تصویب شد، اما برخی از ادرات استان ایلام این بخشنامه را دریافت و اجرا کرده‌اند و برخی سازمان‌ها مانند پتروشیمی هم از اجرای آن امتناع می‌کنند.
شعار سال: حق نوار مرزی با موافقت دولت برای اختصاص در احکام کارکنان استان‌های مرزی کشور تصویب شد، اما برخی از ادرات استان ایلام این بخشنامه را دریافت و اجرا کرده‌اند و برخی سازمان‌ها مانند پتروشیمی هم از اجرای آن امتناع می‌کنند.

حق نوار مرزی که با موافقت دولت برای اجرا در احکام کارکنان استان‌های مرزی کشور تصویب شده است، در برخی استان‌های مرزی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

برخی از ادرات استان ایلام این بخشنامه را دریافت و اجرا کرده‌اند ولی برخی دیگر از سازمان‌ها مانند پتروشیمی از اجرا و انجام آن امتناع می‌کنند.

در این راستا، ملکی رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام در واکنش به درخواست تعدای زیادی از مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» مبنی بر «عدم پرداخت حق نوار مرزی برای کارکنان پتروشمی ایلام» گفت: کلیه شرکت‌های اصلی و فرعی تابعه وزارت نفت موظف به اجرای مقررات اداری و استخدامی ابلاغی وزارت نفت هستند که تاکنون در این مورد خاص ابلاغیه‌ای دریافت نشده است.

وی افزود: پیگیری موضوع از مراجع مربوطه انجام خواهد گرفت.

پالایشگاه گاز حق نوار مرزی آن را منوط به دریافت ابلاغیه از وزارت نفت می‌داند و کارکنان این شرکت باید برای دریافت این فوق‌العاده نوار مرزی چشم‌انتظار بخشنامه‌های جدید باشند. امید است مسوولان و مدیران استانی جهت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و پرداخت مزایا به کارکنان اهتمام بیشتری را به خرج دهند و بیش از این باعث افزایش بوروکراسی و فرایند‌های طولانی اداری نشوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1397، کدخبر: 13971115000803 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین