پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خوزستان نسبت به انتشار مکالمه تلفنی قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در فضای مجازی واکنش نشان داد.

شعار سال : مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خوزستان نسبت به انتشار مکالمه تلفنی قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در فضای مجازی واکنش نشان داد.

سعید رضوانی در این باره گفت: استاندار خوزستان و کلیه دستگاههای اجرایی استان در همان دقایق اولیه آبگرفتگی و وقوع سیل با حضور در منطقه مشکلات را به صورت میدانی پیگیری همه جانبه کرده و نواقص کار را گوشزد میکردند، به طوری که با تشکیل جلسات مختلف امدادی و عملیاتی در میدان مشکلات را سریع مرتفع کرده تا لحظهای عملیات ترمیم سیل بند متوقف نشود.

این مقام مسئول ادامه داد: آقای ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اگر به فاصله چند روز بعد از بروز مشکلاتی برای مردم و منطقه در منطقه حضور یافتند در حالی که از جزییات مهار آبگرفتگی هیچگونه اطلاعات دقیقی نداشتند شایسته نبود با انتشار مکالمه خود با استاندار و انجام حرکات نمایشی در حالی که پاسخهای مخاطب خود نامفهوم در ویدئو منتشر شده مفهوم نبود اخلاق و ارزش را خدشه دار کنند.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خوزستان یادآورشد: نکته جالب توجه اینکه آقای ساعدی در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان در شب بعد از اقدامات  موثر استاندار و دولت تقدیر و تشکر کرد. مجموعه دولت در استان خوزستان هیچ وقت آسایش و رفاه مردم را فدای برنامه های تبلیغاتی و نمایشی عدهای نخواهد کرد و بر این امر مُصر است که همواره به دور از هیجانات رسانهای و انتخاباتی باید  مطالبات مردم خوزستان پیگیری شود.

وی تصریح کرد : در زمان تماس آقای ساعدی، استاندار خوزستان در معیت آقای واعظی رئیس دفتر ریاست جمهور در مسیر رفیع بودند و ایشان اصرار بر حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در روستای آلبوعفری شمالی داشتند و بنابر اهمیت و جمعیت و مخاطره بیشتری که در رفیع وجود داشت این منطقه برای بازدید انتخاب شد و اینکه در منطقه آلبو عفری حضور پیدا نکردند دلیلی بر این رفتار نمی باشد  و زیبنده کلام نماینده مردم نمی باشد. استاندار خوزستان و هیات همراه قبل از سفر واعظی چندین بار از منطقه آلبوعفری بازدید  و بر روند مهار آبگرفتگی  ترمیم سیل بند از نزدیک نظارت کردند.

وی یادآور شد:  استاندار خوزستان  بعد از بازگشت دکتر واعظی رییس دفتر رییس جمهور ساعت ۱۲ شب چهارشنبه دهم بهمن ماه بلافاصله تا صبح در منطقه آلبوعفری شمالی حضور میدانی داشته و در روز پنج شنبه و جمعه به تاریخ ۱۱/ ۱۱/ ۹۷ و ۱۲/ ۱۱/ ۹۷  با حضور شبانه روزی در منطقه رفیع و آلبوعفری بر مراحل ترمیم سیل بند های رفیع و آلبوعفری نظارت کرد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان بیان داشت : اینکه بیان شده  استاندار از منطقه البو عفری بازدیدی  نداشته ،  کذب محض بوده و همگان را به رعایت اخلاق حسنه اسلامی دعوت میکنیم تا در سایه برادری و مودت بر مشکلات فائق آییم.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان،تاریخ انتشار:14بهمن 1397،کد خبر:59055،www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین