پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۱۶۱
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از کنترل هزینه‌های پرت درمانی خبر داد و گفت: سالانه ۵ تا ۶ هزار میلیارد تومان هزینه‌های بیهوده بخش درمان است که باید با همکاری وزارت بهداشت کنترل شود.

شعارسال: مهدی درخشان در مورد اعتبارات بخش درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: بودجه درمان هر سال حداقل ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند که امسال اعتبار بخش درمان ۲۳ هزار میلیارد تومان بود که برای سال آینده نیز پیش‌بینی می‌شود به ۲۶ تا ۲۷ هزار میلیارد تومان برسد.

وی گفت: کنترل هزینه های درمانی یکی از مهمترین برنامه هایی است که در سال آینده پیگیری خواهیم کرد. در حال حاضر بخش زیادی از هزینه ها می تواند بر عهده درمان نباشد که لازمه کنترل هزینه، ایجاد زیرساخت‌های الکترونیکی دربخش درمانی است که باید با همکاری وزارت بهداشت و سایر بخش های خصوصی مرتبط انجام شود.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: امیدواریم با توجه ویژه وزارت بهداشت به نتیجه لازم در این بخش برسیم و بتوانیم هزینه هایی که هر روز افزایش پیدا میکند را منطقی در راستای ارائه خدمات مناسب به بیمه شدگان هزینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه سالانه ۵ تا ۶ هزار میلیارد تومان هزینه های بیهوده درمان است، اظهار داشت: کنترل هزینه ها به معنی توقف خدمات درمانی نیست و میتوان با هزینه های پرتی که دراین بخش با کنترل می توان بدست آورد در جهت درمان بهتر بیشدگان تامین اجتماعی استفاده کرد.

درخشان در مورد داروی بیماران خاص نیز گفت: داروی بیماران دست ما نیست و ما فقط خرید خدمت انجام می دهیم اما در مجموع پوشش دارویی بیماران خاص مناسب است و مشکلی از این نظر ندارند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت وانا نیوز، تاریخ انتشار:14بهمن1397 ، کدخبر: 236733: www.vananews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین